iPod (betaald) unlocken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De iPod van mijn dochter is door haar broer permanent gelocked doordat hij meerdere malen de verkeerde pincode heeft ingevoerd. Wie weet waar ik (tegen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod (betaald) unlocken
De iPod van mijn dochter is door haar broer permanent gelocked doordat hij meerdere malen de verkeerde pincode heeft ingevoerd.
Wie weet waar ik (tegen betaling) deze iPod (4e generatie en laatste firmare 5.1.1) kan laten unlocken en daarmee de foto's die op de iPod staan kan behouden? Groeten, Erik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet is het alleen mogelijk om een iPhone/Pod Te restoren maar dan behoudt u niet de data. Er zijn vast wel mensen die zeggen dat ze een soort van bypass hebben. maar daar geloof ik allemaal niet in.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb deze post ook gezien, maar op deze manier wordt de iPod gereset naar factory default waarbij alle foto's verloren gaan.
Er zijn wel technische methodes om te unlocken (Politietool kraakt iPhone-pincodes | Webwereld). Wie weet waar ik dit kan laten doen? Erik |
|
||||
|
||||
Heeft ze de iPod al eerder met iTunes gesynchroniseerd?
Volgens de webpagina die je is aangereikt kan ze dan eerst (voor herstel) een backup maken.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Ipod Touch wil niet unlocken | JaszperIpod8GB | Unlock | 6 | 05-07-11 01:02 |
Ipod wil niet unlocken! | Koen Bosman | iPhone algemeen | 0 | 22-12-10 16:59 |
voorwaarden betaald unlocken bij t-mobile? | jaimiefanatic | Odido (T-Mobile) | 1 | 20-09-10 23:45 |
Betaald internet | telefoontje | iPhone Apps | 28 | 19-06-10 11:48 |
luxe ipod unlocken met heilige graal? | Franz | Archief | 8 | 10-02-08 11:40 |
|
|