iPhone 3Gs / 5.1.1 / Onbekende fout discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3Gs met firmware 5.1.1, die ik niet meer kan herstellen in iTunes. Telkens als ik dit probeer komt er een onbekende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3Gs / 5.1.1 / Onbekende fout
Ik heb een iPhone 3Gs met firmware 5.1.1, die ik niet meer kan herstellen in iTunes. Telkens als ik dit probeer komt er een onbekende fout (1013). Nu heb ik iets gelezen over een bepaalde procedure waar je een lijntje moet veranderen/toevoegen in uw systeembestanden. Nu weet ik niet precies hoe ik dit moet doen. Kan iemand me zo snel mogelijk hulp bieden?
Alvast bedankt PS: De iPhone werd gejailbreaked, maar werkte hierna nog. Ik kan niet zeggen via welke methode deze jailbreak werd uitgevoerd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS kan niet worden hersteld. Onbekende fout (1) | Josha23 | iPhone algemeen | 37 | 29-01-14 16:04 |
iPhone error 1 (onbekende fout) | kal_el | iPhone algemeen | 1 | 21-06-12 21:24 |
iPhone: iPhone 4 onbekende fout (1) bij herstelling IOS 5.01 | Renaud | Jailbreak | 1 | 22-03-12 19:40 |
Kan iPhone niet synchroniseren, onbekende fout (-54) | marco_sire | iTunes | 8 | 04-08-09 20:28 |
iPhone downgrade --> onbekende fout(1) | Destiny | Archief | 13 | 16-10-07 11:40 |
|
|