"Zoek in iPhone" geeft geen resultaten meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) "Zoek in iPhone" (te bereiken via swipe naar rechts of home knop vanuit eerste scherm) geeft sinds kort geen resultaten meer. Zeer vervelend, gebruik dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Zoek in iPhone" geeft geen resultaten meer
"Zoek in iPhone" (te bereiken via swipe naar rechts of home knop vanuit eerste scherm) geeft sinds kort geen resultaten meer. Zeer vervelend, gebruik dit zeer regelmatig. Iemand enig idee hoe ik dit terug in orde kan krijgen?
(Geen gelijkaardige topic gevonden, alles verwijst naar "zoek mijn iPhone".) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 september 2012 om 08:15 ---------- Opgelost door reset... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Slotje dan maar.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met iCloud "Zoek Mijn iPhone" | IngeVI | iPhone Apps | 2 | 11-07-12 12:04 |
iPhone 3gs "geen service"/"zoeken.." | zozamis | Unlock | 10 | 21-12-11 21:48 |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
App "Zoek iPhone" doet het niet | martijn1108 | iPhone Apps | 2 | 01-12-10 14:15 |
iPhoto "ziet" geen foto's meer in iPhone(3G) | Leerdam | Muziek, foto & video | 0 | 26-08-08 19:38 |
|
|