iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag mijn iPhone 5 gereserveerd Toen ik vroeg ivm de keuze van het geheugen wat de prijsstelling werd vertelde de verkoper bij de phonehouse mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5
Vandaag mijn iPhone 5 gereserveerd
Toen ik vroeg ivm de keuze van het geheugen wat de prijsstelling werd vertelde de verkoper bij de phonehouse mij dat hij boven de 4s word gezet en de 5 dus duurder word dan de 4!! Ben benieuwd waarom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan hem alleen reserveren bij phone house toch?
Heb zelf t-mobile, en ben daar eigenlijk best tevreden mee, Iemand die toevallig weet of je hem ook ergens voor t-mobile kan reserveren? |
|
|||
|
|||
Ik ga van KPN over naar Tmobile The phonehouse levers alle providers
|
|
||||
|
||||
Bedoelden ze niet gewoon dat de 4S straks als budget-toestel wordt verkocht en de iPhone 5 daarboven als nieuw topmodel? Dan betekent het gewoon dat de 4S in prijs verlaagd wordt. Maar voor de rest houdt Apple zich meestal vast aan zijn prijsstrategie en dat zou weer een instapprijs van 599 Euro betekenen.
|
|
|||
|
|||
Nee dat is wat dus aan de verkoper vroeg omdat ik daarmee mijn keuze wou bepalen
Ik zei ..dus ik mag er vanuit gaan dat het prijsniveau gelijk is aan dat van de 4s nu ...??? Waarop hij zei...nee die blijft op deze positie de nieuwe komt er boven te staan qua prijs dus duurder dan de 4s was bij de introductie |
|
|||
|
|||
Ik bestel hem gewoon via apple.
De Phonehouse is veel duurder met losse toestellen. Bijna alle winkels zijn duurder dan rechtstreeks bij apple bestellen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
laten we even alles afwachten....
Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|