Iphone viel steeds uit en doet nu niks meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds enkele weken viel mijn Iphone (3Gs) regelmatig uit, meestal tijdens het versturen van een SMS. Vandaag deed hij het opeens niet meer. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone viel steeds uit en doet nu niks meer
Hallo,
Sinds enkele weken viel mijn Iphone (3Gs) regelmatig uit, meestal tijdens het versturen van een SMS. Vandaag deed hij het opeens niet meer. Ik sloot de Iphone aan op netvoeding, hij kwam terecht op het menu scherm maar zei dat activatie vereist was van Itunes, en nu gaat hij niet meer aan. Ik koppelde aan de PC maar Itunes herkende niks. Ik heb geprobeerd om te herstellen (DFU, hard reset, alles wat ik hier maar vond) maar hij toonde telkens een ander foutcode 1600-1602-1604. Weet er iemand hoe ik dit probleem kan oplossen of is de Iphone goed voor de vuilbak? De Iphone is nooit gejailbreakt. - Ik heb al verschillende herstel procedures gebruikt. - Verschillende PC's - De registers schoongemaakt - ... Dank bij voorbaat |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nja de laatste tijd zijn er SUPER VEEEEEL problemen met de iphone 3(gs)' ik denk datie uitgestorven is --
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G, home knop reageert niet meer, na openen doet hij niks meer | applebijter | iPhone algemeen | 5 | 26-02-12 23:59 |
Mijn iPhone viel uit en start niet meer op | c1992 | iPhone algemeen | 0 | 18-10-11 08:31 |
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Jailbreak | 13 | 22-08-09 14:43 |
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Archief | 2 | 16-08-09 15:24 |
Doet niks meer en gaat niet uit | ac.88 | iPhone algemeen | 9 | 06-05-09 19:55 |
|
|