Telefoon valt uit maar niet wanneer verbonden met iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone valt bij gebruik na een paar minuten uit. Ik dacht aan een accu probleem maar indien de iphone verbonden is aan de lader ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoon valt uit maar niet wanneer verbonden met iTunes
Mijn iphone valt bij gebruik na een paar minuten uit. Ik dacht aan een accu probleem maar indien de iphone verbonden is aan de lader valt hij ook uit. Wanneer hij echter verbonden is met itunes blijft de verbinding intact!!
Wie heeft er een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
synchroniseren iphone met itunes: computer valt uit! | edwindaemen | iTunes | 3 | 13-09-11 20:01 |
iPhone: Telefoon valt uit en springt aan | BLACKBULLETJE | Jailbreak | 0 | 17-02-11 15:57 |
Ik ben verbonden met Wi-Fi maar safari en andere internet apps doen het niet. | Tjade3 | Wi-Fi | 6 | 10-05-10 18:55 |
iPhone: Toestel blijft trillen nadat opgenomen is wanneer verbonden is met carkit | crazypaco | Jailbreak | 0 | 23-02-10 21:41 |
|
|