Vaag eigen nummer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bovenaan mijn contacts in mijn telefoonboek staat mijn eigen nummer... Maar, dit is niet mijn nummer... Het nummer dat er staat herken ik wel, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vaag eigen nummer
Bovenaan mijn contacts in mijn telefoonboek staat mijn eigen nummer... Maar, dit is niet mijn nummer... Het nummer dat er staat herken ik wel, maar ik kan het geen plekje geven. En als ik het bel krijg ik gelijk een vodafone stem die zegt dat de telefoon waarschijnlijk uit staat. Is dit te veranderen in mijn eigen nummer??????
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Thanx, maar ik gebruik geen Winscp o SSH. Dus deze tip werkt niet.. Maar toch bedankt voor het meedenken...
|
|
|||
|
|||
Ah ok...dat wist ik niet. Wordt een probleem denk ik zonder ssh, want heb net even gezocht maar kon de apps niet vinden in sources voor de installer. Suc6
|
|
||||
|
||||
Nogmaals thanx voor het meedenken....
Nu maar hopen dat iemand anders dit leest en een antwoord weet.... |
|
||||
|
||||
Ik dacht, laat ik dit (mijn) topic eens omhoog bumpen,
iemand een idee hoe je dit kan doen met bijvoorbeeld iPhonebrowser??????? |
|
||||
|
||||
Niemand??????
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eigen nummer van ene sim naar de andere | Joenahh | Odido (T-Mobile) | 0 | 23-07-10 21:40 |
eigen nummer tonen | fritskos | iPhone algemeen | 1 | 28-05-10 13:26 |
Eigen nummer zenden | djtcc | Odido (T-Mobile) | 2 | 13-08-09 13:15 |
Verbergen van eigen nummer | karelapple | Overige providers Nederland | 4 | 08-12-08 12:21 |
Je eigen nummer veranderen, hoe doe je dat? | Shadow | Archief | 1 | 02-03-08 01:18 |
|
|