Diverse problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) SIndskort ben ik in het bezit van een iphone 3G. EN ik moet zeggen het ziet er leuk uit, maar qua bedieningsgemak; DIEP TRIEST. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Diverse problemen
SIndskort ben ik in het bezit van een iphone 3G.
EN ik moet zeggen het ziet er leuk uit, maar qua bedieningsgemak; DIEP TRIEST. Ik heb de volgende problemen: - De telefoon is gejailbreaked, maar in INstaller en Cydia heb ik continue vastlopers - Muziek van mijn PC op de Iphone zetten lukt ook voor geen meter - SNES spellen op de Iphone zetten lukt ook al niet want ik kom er niet in vanaf de PC (ww etc zijn fout en alle fora al afgelopen,niets helpt) Het enige wat tot nu toe wel een succes is MX Tube. Ik heb nu dus 30 video's op de iphone staan, maar zoals je mischien begrijpt ben ik alle troep zat en wil de iphone resetten, om vervolgens de video's er weer op te zetten. Ik heb Datacase al gekocht maar dan kun je dus alleen vanuit die map synche en overzetten. Is er niet iets waarmee je je iphone als een soort windowsverkenner kan gebruiken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
je hebt je iphone gejalilbreakt,war normaal niet toegestaan is. spijtig dat je dit nog niet volledig onder de knie hebt. daarom hoef je niet op de iphone te jammeren maar op jezelf. 1>veel kans dat je app aan het opzetten bent die voor een andere firmware-versie bedoeld is.(zou makkelijk zijn als je zegt welke app je er wil opzetten!) 2>welke problemen heb je dan om je muziek erop te zetten(zou makkelijk zijn als je zegt wat er mis loopt!) 3>als google gebruikt kom je vele links tegen.wel zien dat je voor de laatste firmware gaat zien diep triest
at your service Laatst gewijzigd door truckdiver; 28-09-08 om 06:37. |
|
|||||
|
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Installeer nu eerst eens iTunes en zorg dat de iPhone weer in fabriekstoestand is. Hoe? Lees de gebruiksaanwijzing. |
|
||||
|
||||
Tja, als je allerlei vage dingen gaat doen op je iphone kun je verwachten dat niet alles perfect loopt. Kun je apple moeilijk de schuld van geven. Dus restore je iphone eerst eens, zet je video's erop met itunes en kijk van daaruit verder.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Diverse vragen over iPhone4 met problemen. | KIN174 | iPhone algemeen | 7 | 19-04-11 17:15 |
Diverse foutmeldingen | Haagze sf2 | iPhone algemeen | 4 | 15-05-10 23:32 |
Jailbrake mogelijk bij 1.1.3 iPhone, nu nog unlocken (diverse problemen) | willebil | Archief | 1 | 15-02-08 14:50 |
|
|