Diverse foutmeldingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone heeft vorige week een nieuw covertje gekregen. dit is door een erkend bedrijf gedaan. nu wou ik hem updaten en geet hij steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Diverse foutmeldingen
Mijn iphone heeft vorige week een nieuw covertje gekregen.
dit is door een erkend bedrijf gedaan. nu wou ik hem updaten en geet hij steeds een error.. ( kan er nu niks meer mee.. :/ ) heb error 28 al gezien error 1600 error 2000 error 2002 error 21 dit waren ze meen ik diverse pc's geprobeert en me mac niks helpt iemand nog tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
uiteraard al echt van alles geprobeerd :/
loop al ff mee ( vanaf 1.02 ) dus al behoorlijk errors opgelost maar uit deze kom ik echt niet :/ |
|
||||
|
||||
momenteel error 1604..
iemand? |
|
|||
|
|||
Met iReb ff proberen te omzeilen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Snapshots foutmeldingen Cydia | AG78 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 23-04-11 09:37 |
Foutmeldingen Cydia | bunqueejump | Jailbreak apps en thema's | 3 | 11-04-11 03:07 |
iPhone 3GS 32gb: foutmeldingen | jochinho | iPhone algemeen | 6 | 28-06-10 00:35 |
Diverse foutmeldingen tijdens herstellen | Willy82 | iPhone algemeen | 9 | 26-08-09 21:13 |
foutmeldingen sources | iphonedkrisse | Jailbreak apps en thema's | 5 | 15-08-08 03:28 |
|
|