Geen usb meer.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ifile geïnstalleerd op mijn iphone, en dan kun je via een ip adres je iphone benaderen.. ( 192.168.0.100:10000 ) Maar ik heb een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen usb meer..
Ik heb ifile geïnstalleerd op mijn iphone, en dan kun je via een ip adres je iphone benaderen.. ( 192.168.0.100:10000 )
Maar ik heb een bestand verwijderd over usb. /var/USB nog iets.. Nu werkt de usb niet meer maar ook niet onder iTunes. Ik heb hem daarna op de fabriek instelling gezet, maar dit werkt ook niet meer want hij blijft hangen op de appel logo.. en de usb word niet meer herkend als ik hem aan sluit.. Ik heb ook al : ibrickr gedaan, maar geen usb is ook geen verbinding :( Ik denk dat het even op sturen word.. nieuwe software.. iRonn Laatst gewijzigd door iRonn; 15-05-10 om 21:18. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je DFU modus geprobeerd? Dit kan heel veel dingen herstellen, alleen is het een beetje lastig om in DFU modus te komen.
iClarified - iPhone - How to Put an iPhone Into DFU Mode |
|
|||
|
|||
Bedankt RobinvD, ik had bijna het zelfde.. maar wel bedankt..
Ik heb het gevonden, Zet de iPhone uit. Houd de aan/uitknop (bovenop de iPhone) enkele seconden ingedrukt. Als de Zet uit-schuifknop verschijnt zet je de iPhone uit en daarna weer aan. Tijdens het opstarten verschijnt het Apple-logo in beeld.dan kun je de homeknop en de aan/uitknop gelijktijdig ingedrukt houden, gedurende tijd dat de scherm zwart word en de iPhone start opnieuw. Je zie nu weer een itunes logo en je kunt weer verder gaan, je iphone is weer in de fabriek instelling.. beter iets dan niets.. Laatst gewijzigd door iRonn; 15-05-10 om 21:27. Reden: Bedankje.. |
|
||||
|
||||
Pas wel even op met herstellen dat je iPhone ook gelijk update naar de nieuwste baseband waardoor unlock niet meer te doen is.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 04-11-11 02:48 |
iphone 3G laadt niet meer op via usb | belgiumiphone | iPhone algemeen | 20 | 12-04-10 00:19 |
Usb aansluiting werkt niet meer! | JoeyEhv | Archief | 3 | 04-05-09 13:23 |
Geen USB connectie | wouternoordink | Unlock [archief] | 13 | 20-06-08 17:44 |
|
|