Foutmeldingen Cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds update van Cydia (alleen essential updates) en installatie van apt back up krijg ik verschillen foutmeldingen in regels in het geel en rood. Laatste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutmeldingen Cydia
Sinds update van Cydia (alleen essential updates) en installatie van apt back up krijg ik verschillen foutmeldingen in regels in het geel en rood. Laatste regel geeft aan dat Apt-get update nodig is. Hoe doe ik dat? Lost een update naar 4.3.1 dit ook? Ik zit nu op 4.2.1
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zoek apt-get in cydia , druk erop, en dan dat knopje rechtsboven waar instal staat moet je op drukken dan kan je update drukken dacht ik
|
|
|||
|
|||
dat heb ik gedaan maar kan die apt-get echt niet vinden
hoop dat iemand mij hier kan helpen |
|
||||
|
||||
Kijk even hier:
http://forum.iculture.nl/f8/applicat...ontbreekt.html Liep dus al een topic over dus deze gaat op slot. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Snapshots foutmeldingen Cydia | AG78 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 23-04-11 09:37 |
Diverse foutmeldingen | Haagze sf2 | iPhone algemeen | 4 | 15-05-10 23:32 |
SSH - winSCP : Constant Foutmeldingen ! | lolz988 | Desktop-applicaties | 3 | 02-05-09 15:22 |
Verscheidene foutmeldingen binnen Cydia | nikki_ttb | Jailbreak apps en thema's | 9 | 12-12-08 23:06 |
foutmeldingen sources | iphonedkrisse | Jailbreak apps en thema's | 5 | 15-08-08 03:28 |
|
|