4.3 bootlogo discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een mogelijkheid om met ios 4.3 je bootlogo te kunnen aanpassen zoals bij ios 4.2.1 ????...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4.3 bootlogo
Is er een mogelijkheid om met ios 4.3 je bootlogo te kunnen aanpassen zoals bij ios 4.2.1 ????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij wel
ik had eerst snowbreeze bootlogo en nu terug standaard in cydia bij bootlogo's kan je andere bootlogo's afhalen en gebruiken. |
|
|||
|
|||
ik heb namelijk via redsn0w jb en had een bootlogo gedownload maar dat werkte niet
|
|
|||
|
|||
kijk eens bij instellingen nar onder scrollen als daar iets staat van bootlog en anders in cydia eens kijken als bootlogo is geinstalleerd zo niet even afhalen normaal zou het dan moeten werken
|
|
|||
|
|||
thanks hb het gevonden gaan we uitproberen
|
|
|||
|
|||
bootlogo
voor 4.3.1 kan je nog geen bootlogo's veranderen,als je hem gejailbreaked hebt met redsnow of snowbreeze.
kan wel met 4.2.1 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb het zitten testen je kan ze installeren en testen dat werkt allemaal maar zodra je wil rebooten veranderd er helemaal niks aan de bootlogo dus het werkt nog niet helemaal of doe ik iets verkeerd ???
Laatst gewijzigd door startel; 11-04-11 om 02:08. |
|
||||
|
||||
Kijk even in dit topic: http://forum.iculture.nl/f8/applicat...s-4-3-1-a.html
Liep dus al een topic over dus deze gaat op slot. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bootlogo veranderen | milcoi | Jailbreak apps en thema's | 78 | 15-02-11 14:46 |
Bootlogo | o3vegeta | Jailbreak apps en thema's | 10 | 12-10-10 20:34 |
iPhone: Redsnow Custom Bootlogo | Pienoet | Jailbreak | 0 | 13-03-10 16:30 |
Bootlogo in winpwn | nighttrain | Jailbreak apps en thema's | 7 | 21-06-08 02:25 |
|
|