Snapshots foutmeldingen Cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg de volgende foutmeldingen als ik cydia opstart (eerste foto, zou aan bitesms liggen??) en vandaag toen ik Intelliscreen wilde installeren (tweede foto); Weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Snapshots foutmeldingen Cydia
Ik krijg de volgende foutmeldingen als ik cydia opstart (eerste foto, zou aan bitesms liggen??) en vandaag toen ik Intelliscreen wilde installeren (tweede foto);
Weet iemand waar dit aan ligt? En nog een. Laatst gewijzigd door iScorpio; 22-04-11 om 13:21. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Soms kan het zijn dat bepaalde repo's minder goed bereikbaar zijn en zulke foutmeldingen genereren in Cydia. Gewoon geduld hebben en de volgende dag nogmaals proberen
Omdat je gekraakte apps vanuit Cydia wilde installeren heb je ook nog een waarschuwing gekregen en is de betreffende afbeelding verwijderd.
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 22-04-11 om 13:22. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt.
@moderators: excuses voor mijn topic, ik besef dat het inhoud bevat die tegen de algemene voorwaarden ingaan. |
|
|||
|
|||
Apple heeft waarschijnlijk Cydia ondermijnt,
Saurik,BigBoss zijn bezig om de ondermijning op te lossen. We moeten een paar dagen geduld hebben. Groetjes R.Meijer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmeldingen Cydia | bunqueejump | Jailbreak apps en thema's | 3 | 11-04-11 03:07 |
Diverse foutmeldingen | Haagze sf2 | iPhone algemeen | 4 | 15-05-10 23:32 |
Verscheidene foutmeldingen binnen Cydia | nikki_ttb | Jailbreak apps en thema's | 9 | 12-12-08 23:06 |
foutmeldingen sources | iphonedkrisse | Jailbreak apps en thema's | 5 | 15-08-08 03:28 |
Snapshots (screenshots) maken van iPhone scherm | jrgerritsen | Jailbreak apps en thema's | 15 | 23-11-07 17:46 |
|
|