YouTube Mobile app discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik via de nieuwe YouTube app een video wil delen krijg ik de volgende melding: YouTube Mobile is misconfigured for Facebook login. Press Okay ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
YouTube Mobile app
Als ik via de nieuwe YouTube app een video wil delen krijg ik de volgende melding:
YouTube Mobile is misconfigured for Facebook login. Press Okay to go back to the application without connecting to Facebook. Wie weet raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen idee, wat ik wel weet is volgende: als ik via de app naar facebook upload dan lukt dat wel maar het grote probleem is dat die post niet vooraan verschijnt zoals het moet, die komt in de wall terecht, maar dus niet op de voorkant waar iedereen je post kan zien, mensen moete al speciaal op mijn naam gaan klikken iets wat bij mij de meesten niet doen natuurlijk. Moest iemand daar een oplossing voor hebben?
Hetgeen je kan proberen is dan zoals ik doe, je neemt de optie klembord, zo naar fb gaan en plakken nemen, ik merk ook op dat je ook nog eens als de link geplakt is op return moet klikken, dan zie je het filmpje met de naam op eronder verschijnen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kortom: Jij/wij zijn niet de enige. Er wordt aan een fix gewerkt. |
|
|||
|
|||
Hoi Danny,
Nee mijn videos komen niet op mijn wall terecht. Door jouw optie.....via het klembord kan ik wel posten maar dan ziet het er op Facebook wel heel vreemd uit. Komt dan niet zo een klein vierkantje met de video op te staan maar alleen maar een link naar het Youtube filmpje. Ik snap niet goed wat je bedoelt met dat je nat het plakken van de link op return moet klikken....... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2012 om 16:32 ---------- Sorry laatste bericht was voor Apotheosis bestemd. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2012 om 16:33 ---------- Dus Dannytek, ik snap dat ik niet de enige ben want ook mijn vriend lukt het niet om te posten. Dus wachten op een fix? |
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat er een andere optie is, helaas.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
youtube app | seiko2 | iPad algemeen | 10 | 13-12-11 00:53 |
Youtube app probleem. | iMafia75 | iPhone Apps | 1 | 07-07-11 23:24 |
Nieuwe Youtube mobile site werkt niet op iPad? | Arjan29 | iPad algemeen | 1 | 17-07-10 00:44 |
Youtube of vimeo integreren in een mobile website | CoNiO | iPhone Apps | 0 | 15-04-10 09:23 |
Youtube met T-Mobile internet pocket totaal? | Mistahlilg | Archief | 3 | 01-04-08 20:25 |
|
|