//

iPhone agenda in Outlook 2010 synchroniseren

iPhone agenda in Outlook 2010 synchroniseren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik weet dat een soort gelijke Topic al eens eerder is geweest maar dat was eind vorig jaar, vandaar dat ik het nog eens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-12, 12:44
GroteEd GroteEd is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard iPhone agenda in Outlook 2010 synchroniseren

Hoi,

Ik weet dat een soort gelijke Topic al eens eerder is geweest maar dat was eind vorig jaar, vandaar dat ik het nog eens probeer, we zijn immers weer een klein jaar verder met andere, wellicht, nieuwe technieken!

Mijn agenda van oulook 2010 komt wel in mijn agenda van de Iphone maar andersom lukt het niet.

Mijn agenda die ik heb ingevoerd in de Iphone komen niet in de Outlook 2010 agenda.

Heeft iemand hier een (kosteloze) oplossing voor?

Zou heel fijn zijn anders heeft het syncen totaal geen zin naar mijn idee.

Alvast bedankt

Edwin

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2012 om 12:17 ----------

Probleem opgelost door in Outlook de agenda te selecteren in thuis, werk!
Daarna doe je dit ook in de Iphone. Zo communiceren ze met elkaar.
Wanneeer je nu in de Iphone een afspraak maakt moet je selecteren (onderaan) of dit een werk of thuis afspraak is.

Zo zal deze dan ook terug te zien zijn in Outlook.

Uiteindelijk na veel zoekwerk is het simpel, alleen is dit nergens te lezen op internet vandaar dat ik dit deel met u allen.

Veel succes.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-13, 11:31
adon adon is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 17
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem; de oplossing ' ...door in Outlook de agenda te selecteren in thuis, werk! ' snap ik niet. waar moet je dat doen?

groet adon
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda uit outlook 2010 synchroniseren met iPhone Wim91 iTunes 11 17-07-14 17:52
iCloud agenda verbergen in Outlook 2010 dreovic iPad algemeen 1 15-09-12 09:43
Outlook 2010 en telefoonnummers synchroniseren Wimus iPhone algemeen 2 02-07-12 18:09
IPHONE 4 agenda synchroniseren naar OUTLOOK 2010 janbeul iTunes 3 03-02-12 22:39
agenda items vanaf iphone niet in outlook 2010 moonro24 iPhone algemeen 2 25-11-11 13:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.