Batterij maar tot 94%? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Allo, als ik mijn iphone oplaad dan laad hij maar op tot 94% ongeacht of ik hem nou in de dock laat zitten of niet... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij maar tot 94%?
Allo,
als ik mijn iphone oplaad dan laad hij maar op tot 94% ongeacht of ik hem nou in de dock laat zitten of niet... hij is net 1,5 maand oud dus de batterij zal toch niet aan het opraken zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Laad je aan de PC of aan stroomkabel?
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Dan hoort de batterij gewoon nog 100% te laten zien hoor En dat die batterij al aan het leeglopen is lijkt mij niet echt hoor. Probeer eens over het stroomnet op te laden.
|
|||
|
|||
Ik zou zeggen gebruik de stroomkabel als je een NL stekker hebt, je kunt natruulijk ook die van de ipod gebruiken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iPhone4 - 16GB - 4.0.1 ] Wi-Fi werkt maar tot max 10cm vanaf router | Jeweetwelwie | Wi-Fi | 0 | 10-08-10 22:14 |
Upgrade tot 2.0 ? | Nico911 | Archief | 1 | 21-07-08 19:11 |
Bluetooth staat aan maar blijft zoeken maar vind niets | rob_s | Unlock [archief] | 1 | 04-01-08 11:12 |
|
|