Geen mobielinternet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vrijdag een iPhone 3gs. Nu krijg ik het niet voor elkaar om mobiel internet te krijgen. Heb de instelling van hollandsnieuwe ingegeven maar hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen mobielinternet
Sinds vrijdag een iPhone 3gs. Nu krijg ik het niet voor elkaar om mobiel internet te krijgen. Heb de instelling van hollandsnieuwe ingegeven maar hij blijft laden. Er verschijnt wel een E boven in het scherm en een draaiend waaiertje en geeft aan artuikelen te laden. Maar er gebeurd niets.
Wie weet wat ik fout doe. Alvast bedankt, Pieter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Doet je Wi-Fi het wel? Anyhow, de E staat voor EDGE. Ik dacht dat geen Nederlandse provider dat ondersteund. Ga eens naar Instellingen > Algemeen > Mobiel Netwerk. Zorg dat 'Mobiele data' staat ingeschakeld en eventueel ook 3G. Dataroaming moet je uitzetten. Als het goed is moet je internet 't dan gewoon doen.
Mocht je dat al zo hebben, dan kun je checken of je abonnement daadwerkelijk Internet aanbiedt. Mocht dat zo zijn, dan kun je nog een Netwerkinstellingen Herstel proberen. Dit kun je vinden onder Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Laatst gewijzigd door dannyhtek; 16-09-12 om 16:13. |
|
|||
|
|||
Bedankt alles stond dus al goed had alleen Dataroaming aanstaan. Deze uitgezet en hoppa.
|
|
||||
|
||||
Mooi zo
|
|
||||
|
||||
Is opgelost dus slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? | atQuest | Unlock [archief] | 83 | 23-01-09 19:55 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | neubauerf | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-08-08 15:56 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | eekamouse | Unlock [archief] | 25 | 03-02-08 19:06 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|