teruzetten muziek in itunes/foutmelding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat mijn Iphone 3s kapot was (en ik na veel gedoe ) mijn telefoon terug heb (een nieuwe) kan ik alles weer terugzetten op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
teruzetten muziek in itunes/foutmelding
Nadat mijn Iphone 3s kapot was (en ik na veel gedoe ) mijn telefoon terug heb (een nieuwe) kan ik alles weer terugzetten op mijn "nieuwe"telefoon...alles gaat goed behalve itunes...alle liedjes staan in mijn lijst...maar dan grijs en dus niet afspeelbaar. ik krijg na chronisatie dan ook de melding dat de itunes niet gesynchroniseerd kan worden ivm loskoppeling van de iphone...maar deze is nog steeds aangekoppeld. snap er niks van. heb al vanalles geprobeerd...handmatig muziek kiezen enz...maar niks helpt..iemand nog ideeën? groetjes en Thanks, Antoinette
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone, itunes, loskoppelen, muziek, na reparatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek uit itunes verwijderen, maar iphone laten staan zodra ik nieuwe muziek opzet | mostah | Muziek, foto & video | 3 | 19-07-12 23:24 |
Windows: itunes 9 foutmelding | n1mber | iTunes | 4 | 14-09-09 22:30 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
Mac OS X: iTunes foutmelding | shapezzz | iTunes | 4 | 03-07-09 00:36 |
Windows: Reservekopie teruzetten na upgrade | Lukie | iTunes | 7 | 01-12-08 11:47 |
|
|