//

itunes 9 foutmelding

itunes 9 foutmelding discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) "iTunes kan geen verbinding maken met de iTunes Store" Dit is de melding wat ik krijg nadat ik iTunes 9 heb gedownload. Ik heb al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-09-09, 20:42
n1mber n1mber is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 100
Standaard itunes 9 foutmelding

"iTunes kan geen verbinding maken met de iTunes Store"

Dit is de melding wat ik krijg nadat ik iTunes 9 heb gedownload. Ik heb al geprobeerd om mijn virusscanner uit te zetten, maar melding blijft.

Heeft iemand anders dezelfde foutmelding gehad? Weet iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-09, 20:45
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Heb je al een account aangemaakt?
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 14-09-09, 21:38
n1mber n1mber is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Heb je al een account aangemaakt?
Ja, ik heb al een account. Ik had met de vorige iTunes helemaal geen problemen, maar sinds nr. 9 uit is krijg ik de melding
  #4  
Oud 14-09-09, 21:49
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door n1mber Bekijk bericht
Ja, ik heb al een account. Ik had met de vorige iTunes helemaal geen problemen, maar sinds nr. 9 uit is krijg ik de melding
Internet verbinding is wel goed? Computer al eens opnieuw opgestart? Ook kan je nog proberen om even de internetkabel eruit te trekken en weer erin doen, of je Wi-Fi even uit en weer aan zetten.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #5  
Oud 14-09-09, 22:30
n1mber n1mber is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
Internet verbinding is wel goed? Computer al eens opnieuw opgestart? Ook kan je nog proberen om even de internetkabel eruit te trekken en weer erin doen, of je Wi-Fi even uit en weer aan zetten.
Nog steeds de foutmelding...

ik heb de volgende dingen geprobeerd:
- iTunes verwijderd en opnieuw geinstalleerd
- internet afgesloten en opnieuw aangesloten
- virusscanner uitgezet
- computer opnieuw opgestart
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Foutmelding iTunes DennisE36 iTunes 0 07-08-10 20:19
Windows: iTunes foutmelding Nlboswachter iTunes 1 28-03-10 16:17
Windows: Itunes foutmelding jphtoonen iTunes 0 26-03-10 12:27
Mac OS X: iTunes foutmelding shapezzz iTunes 4 03-07-09 00:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:15.