//

iTunes foutmelding

iTunes foutmelding discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn situatie is als volgt: Ik heb een iPhone gekocht heb hem op me computer aangesloten (winXP) alles deed het perfect met iTunes. Maar sinds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-09, 17:03
Nlboswachter Nlboswachter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard iTunes foutmelding

Mijn situatie is als volgt:
Ik heb een iPhone gekocht heb hem op me computer aangesloten (winXP) alles deed het perfect met iTunes. Maar sinds kort hebben wij een nieuwe PC waar Windows 7 op staat nu had ik in het begin een probleem dat ik geen rechten had toen heb ik de PC gemachtigd (via iTunes) en dacht dat ik klaar was dat was niet het geval. Ik ben gaan zoeken op internet voor een oplossing en daar rade ze me aan om te kijken of ik wel genoeg rechten had tot het iTunes mapje dat had ik dus niet maar na de instellingen te vervangen heb ik nu dus voldoende rechten. Ik dacht klaar te zijn en wou mij foto’s en muziek op me iPhone zetten ik drukte op synchroniseren en ik kreeg de volgende foutmelding: ‘’iTunes kan geen foto's synchroniseren met de iPhone 'iPhone van X' . Time-out van het apparaat’’ Ik heb geen idee wat dit is en waardoor het zou komen iemand misschien een idee? Ik sluit de iPhone aan met een gewone iPhone kabel die ik bij me iPhone kreeg in een USB 2.0. Ik gebruik Firmware 3.0 ik heb de iPhone 3G 16GB (Zwart).

Alvast bedanktl,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-03-10, 16:17
reindankelman reindankelman is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 15
Standaard

Ik heb precies dezelfde ervaring en krijg ook de melding dat het kopieren naar schijf R iphone mislukt is. Time out apparaat.
Verder de melding De vereiste schijf is niet gevonden. Welke schijf moet dat dan zijn.
Ook loopt I tunes regelmaig vast en moet ik deze handmatig via Taakbeheer verwijderen.
Dit probleem had ik vroeger ook wel (XP) maar via de instructie's van een van de leden kon ik dat in NOD32 aanpassen.
Nu heb ik Windows 7 en daarmee weer deze problemen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Foutmelding iTunes DennisE36 iTunes 0 07-08-10 20:19
Windows: Itunes foutmelding jphtoonen iTunes 0 26-03-10 12:27
Windows: itunes 9 foutmelding n1mber iTunes 4 14-09-09 22:30
Mac OS X: iTunes foutmelding shapezzz iTunes 4 03-07-09 00:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:40.