Touchscreen tijdens het bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een zeer vervelend probleem. Als ik bel blijft mijn touchscreen werken, zodanig dat ik ongewild mensen zit te sms'en, of ongewild personen tot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touchscreen tijdens het bellen
Ik heb een zeer vervelend probleem.
Als ik bel blijft mijn touchscreen werken, zodanig dat ik ongewild mensen zit te sms'en, of ongewild personen tot mijn favorieten toevoeg, enzovoort terwijl ik bel. Ik dacht dat mijn touchscreen uit zou moeten vallen als ik bel maar blijkbaar werkt dat niet steeds? Kan het zijn dat ik iets verkeerd doe? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je em dichter tegen je oor houdt, dan doet ie et hier niet! Valt dan zelfs uit tijdens het bellen.
|
|
||||
|
||||
Als je aan het bellen bent dan hoort het touchscreen inderdaad uit te vallen en als je hem even van je oor afhaalt dan activeert het touchscreen weer. Heel vreemd, misschien is het voor jou handig om een restore uit te voeren.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het scherm valt uit dat is een goed ding!
Niet de telefoon! Edit: Zie nu dat ik mijn reactie wel erg krom verwoorde Ik bedoelde dat als je tijdens het bellen de telefoon tegen het oor houdt, het scherm uitvalt. Dat gebeurd bij mij, en het touchgebeuren werkt hier niet tijdens het bellen |
|
||||
|
||||
Ooooh sorry, snapte het dan ook verkeerd. Excuse me
|
|
||||
|
||||
Boven je "oortje" op je iphone zit een soort sensortje (als je het scherm een beetje schuin houd kun je het zien), leg daar je vinger eens op als je belt, dan zou hij uit moeten gaan.....kijk even of dit werkt....
Als dat niet het geval is zou ik een restore doen......
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hahahahaaa.....
|
|
|||
|
|||
heb je je Iphone misschien in een hoesje ?!
Zodat het hoesje je sensoren bedekt ?! (is mij eens gebeurt,...) Succes ! Frits |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Brom tijdens het bellen. | Jordan74 | iPhone algemeen | 19 | 21-01-12 20:04 |
Lage geluidskwaliteit tijdens het bellen | rigolef | iPhone algemeen | 2 | 19-02-10 17:32 |
3G valt uit tijdens het bellen!!!!! | mac1984 | iPhone algemeen | 7 | 12-08-08 16:49 |
kraken tijdens het bellen | Tom vB | iPhone algemeen | 0 | 08-08-08 20:58 |
contacten maken tijdens het bellen. | locolost | iPhone algemeen | 8 | 29-05-08 00:43 |
|
|