veranderen iphone id discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De ex van mijn vriendin geeft haar het wachtwoord niet van haar iphone id en zet nieuwe apps erop. Ze kan ook niets updaten. Hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
veranderen iphone id
De ex van mijn vriendin geeft haar het wachtwoord niet van haar iphone id en zet nieuwe apps erop. Ze kan ook niets updaten. Hij heeft dus controle over hare iphone....kunnen we daar iets aan doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
[EDIT]
Ik had je vraag verkeerd begrepen en een onzinnig antwoord getypt. Excuses hiervoor. Laatst gewijzigd door Rav3n; 18-09-12 om 13:30. |
|
||||
|
||||
Ze kan natuurlijk wel het account ontkoppelen en een nieuw account aanmaken. Wel zijn alle eventuele aankopen dan weg.
|
|
|||
|
|||
Ik geloof dat ik vannacht niet meer zo helder was ... M'n oude antwoord aangepast.
Dannyhtek heeft gelijk. Je kunt natuurlijk ook via itunes op je pc ook een nieuw wachtwoord aanvragen, door aan te geven dat je het oude bent vergeten. Je krijgt dan vanzelf een nieuwe email met wachtwoord. Ervanuitgaande dat die ex geen toegang heeft tot dat emailaccount .... Sjek hier ook eens: http://store.apple.com/nl/help/your_account |
|
|||
|
|||
Het gaat dus via zijn email...hebben de hele nacht zitten uitpluizen ( ipv hard te werken) en gaan maar via de advocaat. Toch bedankt
|
|
|||
|
|||
Beetje vreemd.. waarom heeft ze niet gewoon een eigen account op haar eigen email?
vreemd zaakje |
|
||||
|
||||
Citaat:
mail/bel apple support! meld ze dat de email adres niet meer bereikbaar is! ik hoop dat je ook de antwoorden weet van Naam en Adresgegevens! en eventueeel geheime vraag en antwoord! geeef nieuwe email door en daarmee krijg je toegang tot die account! Zo is het by my en mijn ex gegaan... ze wilde my pesten en ik heb haar 10x harder terug gepest ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 september 2012 om 12:58 ---------- Citaat:
me vriendin en ik deelden ook 1 account... is gewoon makkie... verder geen problemen totdat ze exen worden
|
|||
|
|||
Ooh zo, ik snap m al! ivm de apps..
dan is t indd heel normaal |
|
|||
|
|||
Ze is een Turkse die de moedige stap heeft gezet om te vertrekken met haar kids! En om Apps te delen,groene vent....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluiden veranderen op je iphone | trimix | Jailbreak apps en thema's | 8 | 25-05-11 22:56 |
iphone uiterlijk veranderen | NLtimNL88 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 06-08-10 14:02 |
Simkaart iPhone veranderen | dekster | iPhone algemeen | 1 | 02-06-10 18:40 |
Iphone 3G, thema veranderen? | Duke-Jay | Archief | 1 | 04-07-08 23:04 |
|
|