//

iPhone filmrol probleem

iPhone filmrol probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem! Ik heb zo een 1600 foto's op mijn iphone staan en ik besloot deze te verwijderen. Alvorens had ik met 'Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-09-12, 10:47
niels89 niels89 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 10
Standaard iPhone filmrol probleem

Ik heb een probleem!

Ik heb zo een 1600 foto's op mijn iphone staan en ik besloot deze te verwijderen. Alvorens had ik met 'Iphone Exlporer' de foto mappen naar mijn mac gekopieerd als back-up. Vervolgens heb ik de mappen in 'Iphone Explorer' geselecteerd en verwijderd. Itunes ziet de foto's ook niet meer, maar toch staat er dat ik zo een 9GB aan foto's heb waardoor ik die ruimte niet meer kan gebruiken met synchroniseren. Ik denk dat het ergens in een register bestand nog staat dat de foto's er zouden moeten zijn. Help mij!

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-12, 10:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niels89 Bekijk bericht
Vervolgens heb ik de mappen in 'Iphone Explorer' geselecteerd en verwijderd. Itunes ziet de foto's ook niet meer, maar toch staat er dat ik zo een 9GB aan foto's heb waardoor ik die ruimte niet meer kan gebruiken met synchroniseren. Ik denk dat het ergens in een register bestand nog staat dat de foto's er zouden moeten zijn. Help mij!
Wat die iPhone Explorer allemaal aanricht weet ik niet. Ik gebruik zulke overbodige "tooltjes" niet

De juiste manier om foto's van een iPhone te importeren op een Mac is ofwel iPhoto ofwel Image Capture (Fotolader?). Dan kan je aanvinken dat de foto's verwijderd moeten worden op de iPhone.

Probeer dat eens. Succes gewenst
  #3  
Oud 19-09-12, 10:56
niels89 niels89 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 10
Standaard

Bedankt voor je bericht, maar daar heb ik helaas niets meer aan . De foto's staan inmiddels via iphone explorer op mn mac, maar nu moeten ze nog van mijn iphone en uit itunes. Het gekke is dat ik ze allemaal op mn iphone kan openen, maar in iphone explorer zijn alle foto mappen weg
  #4  
Oud 19-09-12, 11:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niels89 Bekijk bericht
Het gekke is dat ik ze allemaal op mn iphone kan openen...
Het gekke is dan dat alle plaatjes nog op de iPhone staan
  #5  
Oud 19-09-12, 11:23
niels89 niels89 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 10
Standaard

Herstel, hij vergroot alleen de miniatuurtjes nog maar. De originele foto's (scherp) krijg ik niet meer in beeld.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2012 om 11:46 ----------

Opgelost!

In MacOS zit standaard een programma 'foto lader'. Hiermee kan alles uit de fotorol in een keer verwijderd worden. Mocht je net als ik alles al verwijderd hebben waardoor je geen foto's in 'foto lader' ziet verschijnen, maak dan een willekeurige foto. Hierna verschijnen naast de pas gemaakte foto ook de overige spook foto's in beeld.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Filmpjes van Iphone naar Ipad in Filmrol of Imovie jovdo iPad Apps 2 03-11-14 14:36
icloud en filmrol/complete backup iphone Riphone80 iCloud 0 17-04-12 21:18
Filmrol iPhone Guest-20200914115422 iPhone algemeen 6 18-09-11 09:39
Foto's in filmrol Iphone 4 niet te zien Biabar Muziek, foto & video 1 18-08-11 14:44
iPhoto foto's naar iPhone in filmrol iTim iTunes 3 07-08-09 15:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:06.