iPhone 5 aankopen in de USA discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Ik heb familie wonen in New York, elke maand komt mijn nonkel een week naar België voor zijn werk. Nu kan je in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 aankopen in de USA
Beste
Ik heb familie wonen in New York, elke maand komt mijn nonkel een week naar België voor zijn werk. Nu kan je in de USA een iphone 5 (16 gb) kopen voor $199 (+/- €150) met een abbo van at&t, verizon,… Ik heb ooit ergens vernomen (gehoord of gelezen) dat je dergelijke abbo’s kunt opzeggen zonder al te veel moeite en je nadien uw iphone kunt unlocken… Of is dit te mooi om waar te zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, dat is te mooi om waar te zijn. Zoek maar eens op dit forum naar 'unlock AT&T'
|
|
||||
|
||||
Te mooi om waar te zijn.
Ten eerste moet je boete betalen omdat je vroegtijdig opzegt. Ten 2de, wie weet hoelang je op een unlock moet wachten, als er al een komt. |
|
|||
|
|||
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...-t-wie-28.html
volgens deze pagina is het wel mogelijk met je iphone 4? Dus voor de iphone 5 zal dit ook ooit moeten kunnen zeker? Of sla ik de bal hier volledig mis? |
|
|||
|
|||
Ik denk dat je de bal volledig misslaat
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone apps aankopen | Rolover | iPhone algemeen | 10 | 03-04-12 09:56 |
Muziek: Muziek aankopen downloaden op iPhone | spikebyt | Muziek, foto & video | 4 | 31-10-11 19:02 |
Vraagje over aantal aankopen die ik wil doen in USA | Barrybe50 | Koopinformatie USA | 0 | 08-10-11 10:52 |
aankopen over te zetten op nieuwe iphone? | AlonzoMusic | iTunes | 7 | 24-01-11 14:34 |
iphone in londen aankopen? | truckdiver | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 20-01-08 18:41 |
|
|