//

iPhone 5 T-Mobile

iPhone 5 T-Mobile discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een mailtje gekregen van T-Mobile over de pre-order van de iPhone 5. Toen ik de pagina opende moet ik bekennen dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-09-12, 16:41
Myrdin Myrdin is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 7
Standaard iPhone 5 T-Mobile

Ik heb net een mailtje gekregen van T-Mobile over de pre-order van de iPhone 5. Toen ik de pagina opende moet ik bekennen dat ik toch nog even schrok van de prijs. In kleine lettertjes staat er onder dat de telefoon op 21 september icm andere abonnementen te verkrijgen is. Zouden deze nog iets voordeliger uitpakken? €55 p/m + 200 euro bijleggen is toch wel erg veel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-12, 21:41
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Ik ben bang dat de abonnementen zelfs duurder worden, aangezien ze bestaande klanten een aanbieding hebben gedaan.
  #3  
Oud 17-09-12, 21:50
Con Con is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Naast jou
Berichten: 150
Standaard

55 x 24 is 1320.
1320 + 200 is 1520

los kost het toestel, al dan niet tweedehands, rond 650 euro.
1520 - 650 is 870
870 : 24 is 36,25.

Conclusie:
Als je los het toestel voor rond de 650 euro kan kopen, dan heb je nog 36,25 euro over om een dikke simonly abbo uit te kiezen met veel bel en sms en dataverkeer.

Kortom: los kopen en simonly erbij nemen is veel voordeliger, aangezien je wel een hele uitgebreide simonly moet nemen wil je die 36,25 pm opmaken. En als je daadwerkelijk voor 36,25 euro een simonly zou nemen, dan heb je nog steeds veel aantrekkelijkere abbo dan als je die icm een iphone neemt..
  #4  
Oud 17-09-12, 22:21
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Bij de iPhone 4 moest ik toentertijd €99,- bijbetalen, wat geen enkel probleem was. Maar dat ze van €99,- naar €329,95 gaan terwijl het abonnement ook nog eens €42,50 is, vind ik vrij absurd.
  #5  
Oud 17-09-12, 22:23
silwit silwit is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: IJlst
Berichten: 38
Standaard

Aanbod phone house
Via de mail gekregen
Tmobile
Iphone 5 16 gb
249 euro bijleggen
Icm abbo 150 bel min
Onbeperkt sms en internet
Eerste 6 mnd 22,50
Daarna 45 euro
Is totaal 1195,00 in 2 jaar
Das niet raar toch ??
  #6  
Oud 17-09-12, 22:30
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Dat is een fijner aanbod dan die van TMobile zelf. Daar kom je 329,95 bij te leggen voor een 16GBtje met iSmart 75. Nog vind ik een bedrag van €249,- erg duur aangezien het vorig jaar nog €99,- was.
  #7  
Oud 17-09-12, 22:36
silwit silwit is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: IJlst
Berichten: 38
Standaard

Ik heb destijds 169 bijbetaald
Voor de iphone 4 16gb
Met een abbo van 44,95
Nu 249 bijbetalen maar de eerste 6 mnd 22,50 korting is ook al weer 135 euro verdiend ;-)
  #8  
Oud 17-09-12, 22:43
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Ik heb mijn iPhone 4 nog die ik kan verkopen, dus eventueel zou ik me wel een iPhone 5 kunnen aanschaffen. Aangezien 21 'nieuwe' abonnementen uitkomen voor de iPhone 5, wacht ik nog even af.

Daarover gesproken, ik vind het een beetje raar dat TMobile pas de 21ste haar nieuwe abonnementen bekend maakt. Er zijn mensen die om 08'00u 's ochtends aan de telefoon hangen om dat ding te bestellen.
  #9  
Oud 18-09-12, 12:25
RioolDokter RioolDokter is offline
• iOS 10.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Doetinchem
Berichten: 273
Standaard

Worden de iPhone 5 toestellen van T-mobile en Vodafone simlock vrij geleverd? Is daar al wat over duidelijk?
__________________
Doe mij maar 10 bier! *Overigens; iPhone 6S 16GB & iPad 4 16GB.
  #10  
Oud 18-09-12, 16:57
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RioolDokter Bekijk bericht
Worden de iPhone 5 toestellen van T-mobile en Vodafone simlock vrij geleverd? Is daar al wat over duidelijk?
Ik had gelezen dat voortaan alle telefoons simlock-vrij zouden worden geleverd. Of dit enkel en alleen over de iPhone 4 ging, weet ik niet. Benader anders even de webcare?


---

Weet iemand wanneer we de nieuwsbrief van TMobile kunnen verwachten? Ze reageren niet op mijn tweets. Shame.
  #11  
Oud 18-09-12, 17:14
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Hoe je het wendt of keert....uiteindelijk betaal je voor de iphone 5 een dikke prijs !
Ik houd lekker mijn iphone 4 ! doe prima wat ik hem opdraag nog...
__________________
Revenge of the nerd..
  #12  
Oud 18-09-12, 17:16
blackfocus blackfocus is offline
• iOS 17.4
• iPadOS 17.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 54
Standaard

Ik ben van mening dat de aanschaf van een los toestel voordeliger is dan met ABO zeker nu je een soort lease heb
Ik heb indertijdt een sim only met internet genomen en betaald 28 euro minder zonder toestel en 24X28 =678 euro dus ik hou mijn ABO en koop straks de 5 weer los
  #13  
Oud 18-09-12, 17:17
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
Hoe je het wendt of keert....uiteindelijk betaal je voor de iphone 5 een dikke prijs !
Ik houd lekker mijn iphone 4 ! doe prima wat ik hem opdraag nog...
Ja dat doet ie van mij ook hoor, maar ik heb zo'n tik dat ik altijd de nieuwste iPhone wil. De 4S heb ik met opzet overgeslagen omdat 't geen waardige upgrade was. Daarvoor ging ik voor de iPhone 5, maar de prijzen zijn )$&!)#&_)# duur. Ik twijfel dus nog.
  #14  
Oud 18-09-12, 17:49
PhresiF PhresiF is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Huissen
Berichten: 26
Standaard

Weet iemand of die actieprijs genoemd bij de huidige (""vaste klanten"") pre-order actie van T-mobile, van 6 maanden 50% korting, ook geldt bij de reguliere pre-order vanaf 21 september?

Mvg,
Bastiaan
  #15  
Oud 18-09-12, 17:52
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PhresiF Bekijk bericht
Weet iemand of die actieprijs genoemd bij de huidige (""vaste klanten"") pre-order actie van T-mobile, van 6 maanden 50% korting, ook geldt bij de reguliere pre-order vanaf 21 september?

Mvg,
Bastiaan
Geen flauw idee, zelfs de webcare weet het niet. Ik vroeg toenstraks of de toestelprijzen (bijbetaling) nog goedkoper zouden worden. Ik kreeg als antwoord dat er nog niks over prijzen bekend is. Toen ik vroeg hoe ze dan €329,95 kunnen vragen, bleef het aan de stille kant.

Ik denk dat we allemaal gewoon tot vrijdag moeten wachten voor info omtrent de abonnementen en toestelprijzen. Ook denk ik dat we dan pas de nieuwsbrief krijgen. Dat het wederom zo'n "DE IPHONE 5 IS NU TE PRE-ORDEREN!" mailing gaat worden.
  #16  
Oud 18-09-12, 21:51
PhresiF PhresiF is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Huissen
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Geen flauw idee, zelfs de webcare weet het niet. Ik vroeg toenstraks of de toestelprijzen (bijbetaling) nog goedkoper zouden worden. Ik kreeg als antwoord dat er nog niks over prijzen bekend is. Toen ik vroeg hoe ze dan €329,95 kunnen vragen, bleef het aan de stille kant.

Ik denk dat we allemaal gewoon tot vrijdag moeten wachten voor info omtrent de abonnementen en toestelprijzen. Ook denk ik dat we dan pas de nieuwsbrief krijgen. Dat het wederom zo'n "DE IPHONE 5 IS NU TE PRE-ORDEREN!" mailing gaat worden.
Ik mag aannemen dat naast deze "geselecteerde" groep mensen ook de vaste klanten in de regulieren pre-order periode recht hebben op die actie. Zo niet dan kost het zonder actie aanbieding me over 24 maanden iSmart 150, 150 euro extra.

Ik heb nooit problemen met T-mobile gehad maar als in het bovenstaande onderscheid gaan maken dan neem ik mooi een abonnement elders.
  #17  
Oud 18-09-12, 21:57
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Dat hoop ik ook. Ik ben inmiddels 4jr al vaste klant van TMobile. Ik wil graag uitbreiden naar 6.
  #18  
Oud 19-09-12, 11:10
CPW CPW is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Helmond/Eelde
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PhresiF Bekijk bericht
Weet iemand of die actieprijs genoemd bij de huidige (""vaste klanten"") pre-order actie van T-mobile, van 6 maanden 50% korting, ook geldt bij de reguliere pre-order vanaf 21 september?

Mvg,
Bastiaan
Geachte Bastiaan,

Om heel simpel te antwoorden,neen. Vanaf de 21e kan je rekenen op 3 maanden korting.

Mvg,

CPW
  #19  
Oud 19-09-12, 11:34
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CPW Bekijk bericht
Geachte Bastiaan,

Om heel simpel te antwoorden,neen. Vanaf de 21e kan je rekenen op 3 maanden korting.

Mvg,

CPW
Volgens mij klopt dat niet hoor. Als je vóór 1 oktober besteld, zou je 6 maanden korting krijgen. Aldus volgens een vriend die de mail heeft ontvangen.
  #20  
Oud 19-09-12, 11:47
CPW CPW is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Helmond/Eelde
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Volgens mij klopt dat niet hoor. Als je vóór 1 oktober besteld, zou je 6 maanden korting krijgen. Aldus volgens een vriend die de mail heeft ontvangen.
Hier iemand die de mail zelf heeft ontvangen. Ik kan het uiteraard niet hard maken, zweren of beloven maar de kans is bijzonder groot dat het zo gaat zoals hierboven vermeld. Het is inderdaad tot 1 oktober, dit ivm de eenjarige contracten.

Mea culpa!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nederlands T-Mobile Simkaart in Duite T-Mobile Simlock iPhone thomth Odido (T-Mobile) 5 11-05-12 19:48
Duitse T-Mobile Iphone met Nederlandse T-Mobile prepaid ndjiphone Odido (T-Mobile) 7 16-08-10 15:38
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 12:50
Iphone 3g+T-mobile lock met andere t-mobile sim avdwerf Odido (T-Mobile) 24 25-08-08 15:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:29.