Nano sim iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is hier werkelijk geen één topic die on-topic blijft Jos start een discusse over het bijknippen snijden van een microsim naar Nano. En binnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Er is hier werkelijk geen één topic die on-topic blijft
Jos start een discusse over het bijknippen snijden van een microsim naar Nano. En binnen de kortste keren gaat het weer over het bestellen van sims bij de verschillende providers. Zo strak er wordt gemodereerd op de homepage zo weinig gebeurt er op het forum. Toch jammer Laatst gewijzigd door iJack; 20-09-12 om 12:36. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb net even gebeld met de hi service desk, vanaf maandag gaan zij de nanosim leveren. Als er maandag gebelt wordt kunnen zij hem leveren is mij belooft ik ben benieuwd!
|
|
|||
|
|||
Hi Webshop | De nieuwste telefoons van Apple, Samsung, HTC, Blackberry, Nokia, en Sony op Hi.nl
en dan onderaan: Nano-SIM De Nano-SIM is een nieuwe versie SIM kaart. De iPhone 5 maakt hier gebruik van en deze kaart is nog iets kleiner en dunner dan de MicroSIM. Verwacht wordt dat in de toekomst steeds meer producten op de markt komen die met een Nano-SIM kaart gaan werken. We raden af om je huidige SIM kaart te knippen naar een Nano-SIM formaat. Knippen heeft geen zin omdat de NanoSIM veel dunner is dan de huidige SIM kaarten (wel 40%) en zal niet werken. We gaan de Nano-SIM ook als Sim-only aanbieden. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
zo is dat!
Maar mij is nog steeds niet duidelijk wat voor sim card ik zou krijgen als ik nu gewoon een prepaid kaartje ga bestellen bij T Mobile... Het is meer zodat ik vast mn iPhone 5 kan gebruiken als ik hem heb morgenmiddag. Want zonder een nano simcard kan ik voorlopig totaal niets met de iPhone **huilie huilie* Mijn provider levert op zn vroegst vanaf eind volgende week.... *huilie huilie* |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nano sim knippen! Hier de template!:) | borgqueenx | iPhone algemeen | 31 | 18-05-13 09:57 |
De nano-sim voor iPhone 5 | leon3 | Odido (T-Mobile) | 34 | 29-09-12 16:06 |
Heeft het al nut om nu een nano sim te halen? | blaugrana | iPhone algemeen | 7 | 18-09-12 13:59 |
|
|