Onbekende contacten in lijst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al eerder dit probleem gehad, ik heb nu net de update van iOS6 gedaan, en eerder leek er niks aan de hand, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onbekende contacten in lijst
Ik heb al eerder dit probleem gehad, ik heb nu net de update van iOS6 gedaan, en eerder leek er niks aan de hand, maar opeens ben ik heel veel nummers kwijt, en staan er echt voor mij totaal onbekende namen in mijn telefoon.
Dit zijn ook geen contacten van mijn FB, dat heb ik al na gecheckt. Weet iemand misschien een oplossing of kan me helpen? alvast heel erg bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik weet de naam van het item niet meer, maar dit is hier eerder besproken. Toen kwamen die namen binnen via een spel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hotmail contacten plots in gsm lijst | svenn15 | iPhone algemeen | 4 | 03-09-11 21:51 |
na synchronisatie contacten tot 50 maal in lijst | FraDe | iTunes | 1 | 29-03-11 23:57 |
Windows: iTunes contacten lijst | Rob_Hoi | iTunes | 6 | 19-09-10 20:55 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
|
|