Iphone 4 kan update ios 6 nie instaleren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben de hele avond aan het zoeken geweest, mijn iphone 4 kan de ios 6 update niet instaleren, weet iemand de reden?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 kan update ios 6 nie instaleren
Hallo, ik ben de hele avond aan het zoeken geweest, mijn iphone 4 kan de ios 6 update niet instaleren, weet iemand de reden?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is dit een foutboodschap dat je krijgt ?
probeer later vandaag nog eens met itunes |
|
|||
|
|||
Hoe bedoel ben je al eens naar instellingen>algemeen>software-update gegaan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem!
Ik heb een Iphone 4 en kan ios 6 niet installeren.. ik kom niet verder bij het icoontje itunes terwijl ik deze al meerder malen heb proberen te herstellen. Heb zelfs de telefoon al proberen te herstellen, maar kom niet verder |
|
|||
|
|||
Misschien eerst naar iOS 5.1.1. En drna naar iOS6 ??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Neen. Daarom schrijf ik ook 'misschien'.z
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg een melding om deze versie te downloaden, dus ik neem aan dat dit egk geen problemen moet geven? Anywayzz ik ben nu nog bezig met alles terug te zetten wat in totaal 2 uur duurt?!? En dan even kijken of ik weer wat met de tel kan doen...Kan nu ook geen andere versie downloaden op dit moment....
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat ook met mijn iPhone
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2012 om 19:17 ---------- Laat maar het is al gelukt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan geen apps instaleren... | mellieboy29 | iPhone Apps | 1 | 14-07-12 19:51 |
kan ik mn iphone update naar ios 5 als er cydia opstaat? | rowanxxz | iPhone algemeen | 1 | 18-10-11 00:06 |
customize 1.21 kan niet instaleren op me iphone | birdy | Jailbreak apps en thema's | 2 | 01-04-08 21:44 |
Customize 1.21 kan niet instaleren op me iphone | birdy | iPhone algemeen | 0 | 01-04-08 13:35 |
Kan niets meer instaleren na update 1.1.3 | Limoonux | Unlock [archief] | 5 | 12-02-08 23:15 |
|
|