iphone 4 bereik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoikes enkele maanden na mijn moeder haar iphone4 ( ik had hier al een topic over geplaatst) heeft een neef van mij hetzelfde voor.. zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 bereik
hoikes
enkele maanden na mijn moeder haar iphone4 ( ik had hier al een topic over geplaatst) heeft een neef van mij hetzelfde voor.. zijn iphone4 had hij tweedehands van iemand overgekocht.. hi jwerkt prima en ziet er ook nieuw uit.. maar na dat zijn simkaart er zes dagen instak en er mee gewerkt heeft ging het plots naar no service.. resetten etc heeft nix geholpen.. hij werkt nu ook op IOS 6.. omdat ik de iphone van mijn moeder nog steeds met het zelfde probleem heeft liggen vraag ik me toch stillaan af.. wat veroorzaakt dit.. je ziet de blokjes net zoals mijn toestel van mijn moeder zo wegvallen naar 1 blokje en luttele seconden erna .. no service.. ook hier helpt het even als je de sim er uit haalt en enkele dagen uit schakelt... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bereik iPhone 4S | ipeertje | iPhone algemeen | 7 | 31-10-11 22:24 |
Iphone bereik/Wi-Fi. | Le0nard | Wi-Fi | 1 | 17-05-11 19:19 |
geen bereik iphone | encounter | iPhone algemeen | 1 | 16-09-10 01:23 |
iPhone 3g: Bereik | nylezis | Archief | 1 | 02-06-09 15:55 |
geen bereik (iphone 2G) | frederikos | iPhone algemeen | 2 | 11-12-08 20:15 |
|
|