//

iphone 4 bereik

iphone 4 bereik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoikes enkele maanden na mijn moeder haar iphone4 ( ik had hier al een topic over geplaatst) heeft een neef van mij hetzelfde voor.. zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-09-12, 20:17
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard iphone 4 bereik

hoikes
enkele maanden na mijn moeder haar iphone4 ( ik had hier al een topic over geplaatst) heeft een neef van mij hetzelfde voor.. zijn iphone4 had hij tweedehands van iemand overgekocht.. hi jwerkt prima en ziet er ook nieuw uit.. maar na dat zijn simkaart er zes dagen instak en er mee gewerkt heeft ging het plots naar no service.. resetten etc heeft nix geholpen.. hij werkt nu ook op IOS 6.. omdat ik de iphone van mijn moeder nog steeds met het zelfde probleem heeft liggen vraag ik me toch stillaan af.. wat veroorzaakt dit.. je ziet de blokjes net zoals mijn toestel van mijn moeder zo wegvallen naar 1 blokje en luttele seconden erna .. no service.. ook hier helpt het even als je de sim er uit haalt en enkele dagen uit schakelt...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bereik iPhone 4S ipeertje iPhone algemeen 7 31-10-11 22:24
Iphone bereik/Wi-Fi. Le0nard Wi-Fi 1 17-05-11 19:19
geen bereik iphone encounter iPhone algemeen 1 16-09-10 01:23
iPhone 3g: Bereik nylezis Archief 1 02-06-09 15:55
geen bereik (iphone 2G) frederikos iPhone algemeen 2 11-12-08 20:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:11.