Apps crashen na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na update naar iOS 6.0 crashen al mijn apps die niet automatisch worden geïnstalleerd. Heb al geprobeerd om terug naar 5.1.1 te gaan, daar crashen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apps crashen na update
Na update naar iOS 6.0 crashen al mijn apps die niet automatisch worden geïnstalleerd. Heb al geprobeerd om terug naar 5.1.1 te gaan, daar crashen de apps ook allemaal buiten die wat sowieso worden geïnstalleerd. Heb eveneens geprobeerd met een volledig schone lei te beginnen en iPad volledig opnieuw te installeren, ook dat werkt niet. Weet iemand een oplossing want op dit moment is mijn iPad waardeloos. (Het gaat om een iPad 2 Wi-Fi)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Delete de apps
|
|
||||
|
||||
ja dat heb ik al gedaan en wanneer ik ze dan opnieuw installeer via de appstore (of ze er opnieuw opzet via iTunes) dan werken ze niet meer. Ook nieuwe apps (die ik er voordien niet op had staan) die ik installeer werken niet.
|
|
|||
|
|||
Geheugen vol ? Je gb kan toch
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2012 om 18:23 ---------- Het werkt ondertussen, enkel de apps die ik er met de mac opzet werken niet, de zelf geïnstalleerde (op de iPad dan) werken nu wel, dus dat is goed nieuws! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple's eigen iPad apps crashen vaak, en andere apps. | mathijs666 | iPad algemeen | 15 | 25-10-11 20:24 |
Apps crashen | melle189 | iPhone Apps | 0 | 19-06-11 11:31 |
Apps crashen | Jakem | Archief | 1 | 20-06-09 01:03 |
|
|