Scherm iPhone 4 vergrendeld niet tijdens bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Laatst heb ik mijn iPhone naar Pro Assist gebracht om te laten repareren aan een barst in het scherm. Sinds dat deze terug is vergrendeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm iPhone 4 vergrendeld niet tijdens bellen
Laatst heb ik mijn iPhone naar Pro Assist gebracht om te laten repareren aan een barst in het scherm. Sinds dat deze terug is vergrendeld mijn scherm niet tijdens het bellen.
Hierdoor druk ik soms met mijn gezicht de mute of de luidspreker knop in. Iemand een idee wat het probleem is en wat ik er aan kan doen? Michiel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je proximity sensor is waarschijnlijk defect. Probeer eerst eens een herstel met iTunes en als dat niet werkt je iPHone terug binnenbrengen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tijdens bellen Apple icoon en vergrendeld | Dan | iPhone algemeen | 1 | 01-10-10 13:24 |
scherm niet zwart tijdens bellen | dureco | iPhone algemeen | 0 | 03-03-10 15:10 |
Scherm gaat niet uit tijdens het bellen (IPHONE 3GS 16GB) | dima-sam | iPhone algemeen | 9 | 27-01-10 15:11 |
Scherm gaat niet uit tijdens bellen | alikarakas | iPhone algemeen | 2 | 03-12-08 16:47 |
Tijdens bellen gaat iPhone vaak op mute en scherm uit | rob_s | iPhone algemeen | 4 | 02-02-08 14:03 |
|
|