tijdens bellen Apple icoon en vergrendeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een standaard Iphone 3 zonder jailbreak. Als ik langer dan circa 10 minuten aan het telefoneren ben, wordt de verbinding verbroken, verschijnt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tijdens bellen Apple icoon en vergrendeld
hallo
ik heb een standaard Iphone 3 zonder jailbreak. Als ik langer dan circa 10 minuten aan het telefoneren ben, wordt de verbinding verbroken, verschijnt het apple icoon op mijn scherm en zit hij verder helemaal vast. Na ongeveer een minuutje komt hij dan vanzelf terug in het beginscherm. Ik zit nu op de laatste software versie, de versie hiervoor is het probleem opgetreden. Tijdens het installeren van de laatste versie gaf Itunes een foutmelding en werd alles geresset en de backup teruggeplaatst. Wat kan hier aan de hand zijn en hoe kan ik dit oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hij vergrendeld niet maar start opnieuw op. Misschien toch nog maar eens proberen te herstellen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple id vergrendeld | Elvera | iPhone algemeen | 19 | 05-11-12 16:23 |
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen | escobarro | iPhone algemeen | 17 | 01-11-10 12:39 |
Icoon tijdens verbinding | gieleke6 | iPad algemeen | 1 | 11-10-10 12:17 |
Kan niet bellen via icoon Telefoon | jwalther | iPhone algemeen | 6 | 10-11-08 00:44 |
|
|