Verjaardag automatische aflopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar vind ik de melding dat mijn iPhone en iPad op een bepaald uur aflopen op verjaardagen die opgeslagen zijn in mijn contacten ? En ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verjaardag automatische aflopen
Waar vind ik de melding dat mijn iPhone en iPad op een bepaald uur aflopen op verjaardagen die opgeslagen zijn in mijn contacten ?
En kan ik deze nadien nog veranderen van uur van melding ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met de standaard agenda weet ik het niet, omdat ik deze niet gebruik.
Met de WeekCal werkt het als volgt : op de agendamelding van de verjaardag klikken -> blauw pijlte aanklikken -> vakje melding -> gebruik standard alarm -> dag en uur van gewenst alarm ingeven -> gereed. Kan op elk gewenst moment gewijzigd of aangepast worden. Succes. |
|
|||
|
|||
Bij instellingen, email contacten en agenda's en dan na standaard meldingen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat doet iedereen met de oud I-300 abbo's die aflopen ? | daaf | Odido (T-Mobile) | 46 | 02-12-12 19:27 |
Aflopen Develper status | jac00088 | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 28-07-12 23:48 |
iPhone 3G: verkoop:unlock na aflopen t-mobile abbo? | jakeh | Unlock | 1 | 15-08-10 16:13 |
verjaardag | hurk66 | iPhone algemeen | 0 | 15-07-10 15:29 |
|
|