Aflopen Develper status discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Develper status bij apple niet verlengt. Ik heb nu iOS6 Beta 3 erop staan. Kan ik deze blijven gebruiken of dien ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aflopen Develper status
Ik heb mijn Develper status bij apple niet verlengt. Ik heb nu iOS6 Beta 3 erop staan. Kan ik deze blijven gebruiken of dien ik te downgraden naar de laatste versie iOS5. En als ik dien te downgraden, hoe dien ik dat te doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die Beta heeft een verloopdatum.
Je zult dus terug moeten naar reguliere firmware voor het zover is (ik meen 30 september).
|
|||
|
|||
Hoe kan ik dat het beste doen? Lukt het door een herstel uit te voeren in xCode naar GM 5.1.1. of is dat niet voldoende?
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet of je kunt downgraden van een beta.
Mocht het je lukken, kun je dan posten welke baseband je daaraan hebt over gehouden? (die van iOS 5.1.1, of van iOS 6 Beta 3) |
|
||||
|
||||
Ik ben destijds van iOS 6 beta 1 via een herstel met iTunes terug gegaan naar firmware 5.1.1 op een iPhone 4S. Geen problemen ondervonden destijds.
|
|||
|
|||
Ik kon hem inderdaad niet downgraden via xCode.
Via iTunes was het geen probleem. Eerst in de herstelmodus gezet en toen was het gewoon opnieuw installeren. @XIII De baseband is nu 04.12.01 |
|
||||
|
||||
Citaat:
De reguliere baseband en niet de beta dus. Dat is mooi! |
Labels |
beta, develper, downgraden, ios6, opzeggen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icoon voor 'stil' status in status bar? | bvstrien | Jailbreak apps en thema's | 9 | 17-12-12 16:34 |
Status bar | sermedg | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-02-12 22:32 |
iPhone 3G: verkoop:unlock na aflopen t-mobile abbo? | jakeh | Unlock | 1 | 15-08-10 16:13 |
Status Notifier 3.0 | osj | Jailbreak apps en thema's | 48 | 05-12-09 11:45 |
|
|