If statement, Getal tussen x waarde discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb het volgende. Zie code Code: if ([code intValue] >= 368) { test.text = @"OK!"; Ik wil graag weten hoe ik tussen getallen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
If statement, Getal tussen x waarde
Beste,
Ik heb het volgende. Zie code Code:
if ([code intValue] >= 368) { test.text = @"OK!"; Is dat met 200 <> 300? Alvast bedankt!
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je met "een if statement tussen de getallen"?
Wil je dat het conditionele statement alleen wordt uitgevoerd als een waarde in een beperkte reeks (met onder- en bovengrens) valt? Dan kun je toch gewoon 2 expressies met een "AND" operator combineren? (&&)
|
||||
|
||||
if ((getal > 200) && (getal < 300)) wat XIII zegt inderdaad. Denk ook dat je dat bedoeld?
|
|||
|
|||
Ik had het nog niet eerder gebruikt, wat uiteraard wel de basis is neem ik aan. Weer eens wat geleerd
Ik ga het vanavond even testen, maar dit is inderdaad wat ik bedoel. Alles tussen de 200 en 300. Bedankt! |
|
|||
|
|||
Ook al had je deze oplossing niet gevonden had je het altijd nog "Slordig" kunnen doen:
Code:
if ([code intValue] > 200) { if([code intValue] < 300) { test.text = @"OK!"; } } Maar dit is wel basic programmeer kennis. Ik kan je aanraden om toch eens een boekje te lezen. EDIT: code-tag ingevoegd
|
|||
|
|||
Thanks Whacko!
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Programmeren is een vak, maar dat schijnt niet iedereen te begrijpen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vraag mij af waar de forum dan voor dient. Kan je als onteikkelaar niet een basic vraag inschieten. Ik, maar ook iemand anders zal hierbij wel baat bij hebben. On-topic blijven is toch ook niet zo moeilijk.. |
|
|||
|
|||
Dit heeft niets met iPhone ontwikkeling te maken, deze vraag heeft niets iPhone specifieks.
Dit heeft met basisvaardigheden programmeren te maken. Daar zijn andere forums voor. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik snap niet waarom je reageert als je toch niets aan het onderwerp toe te voegen hebt, maar goed iedereen zijn/haar eigen bezigheid. |
|
|||
|
|||
Ik weet dat je toch echt voor iOS ontwikkelt.
Ik reageer op het feit dat je zo'n simpele basiskennis vraag in een iPhone specifiek forum stelt. Dat je voor iOS ontwikkelt heeft daar niets mee te maken. |
|
||||
|
||||
Maar hij is wel Med. iOS Developer. Alleen een Jr. programmeur denk ik.
|
|
||||
|
||||
Waar staat "Med." eigenlijk voor?
|
|
||||
|
||||
Ik gokte op Medium, maar misschien is het wel medisch?
|
|
|||
|
|||
Geen developer als je het mij vraagt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Getal in mail-icoon te hoog | iFrenk | iPhone algemeen | 0 | 11-10-10 16:27 |
Getal langer indrukken geeft groter font | Sjeltur | iPad algemeen | 8 | 19-08-10 15:23 |
Getal in agenda niet weergegeven? | Sport Addicted | Desktop-applicaties | 0 | 09-03-10 13:00 |
sms sturen naar een getal | icufrans | Archief | 3 | 08-11-09 13:37 |
|
|