Getal in agenda niet weergegeven? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben wezen prutsen met Ifile om de Slide to unlock te veranderen in eigen tekst. Dit is gelukt, alleen heb ik nu op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Getal in agenda niet weergegeven?
Ik ben wezen prutsen met Ifile om de Slide to unlock te veranderen in eigen tekst.
Dit is gelukt, alleen heb ik nu op mijn springboard bi de agenda app (standaard van iphone) het getal er niet meer in staan.... Voor vandaag staat er dus het vlakje met in het rode gedeelte de dag (dinsdag) en in het witte gedeelte niets. Iemand een idee hoe ik dit terugkrijg? Heb restore gedaan, etc, alleen zonder resultaat. Ifile eveneens eraf gegooid en weer erop, maar no results. Iemand een idee hoe dit kan en vooral hoe ik het er weer terug op krijg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto,s worden niet weergegeven | corne64 | Muziek, foto & video | 7 | 12-03-11 23:09 |
Namen niet weergegeven in telefoonlijst | rjjd | iPhone algemeen | 2 | 06-01-11 13:26 |
Contacten worden niet weergegeven,iphone 3GS | Syte | iPhone algemeen | 8 | 04-04-10 00:47 |
Afbeelding beller wordt niet weergegeven | pncdejong | iPhone algemeen | 2 | 08-06-09 16:14 |
PDF wordt niet correct weergegeven | LA_Ranger | iPhone algemeen | 0 | 09-04-08 18:25 |
|
|