Verzekering voor iPhone 5

Verzekering voor iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hem bij de belcompany gekocht met een abonnement van Vodafone , kan ik dan gewoon bij de t-mobile binnenlopen en daar vragen of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 30 September 2012, 20:42
» iPhone 6 Plus 128GB (Space Grijs) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 13 October 2011
Berichten: 27
Standaard

Ik heb hem bij de belcompany gekocht met een abonnement van Vodafoneicon, kan ik dan gewoon bij de t-mobileicon binnenlopen en daar vragen of ik hem kan verzekeren? Hoe kun je anders via ProAssist verzekeren?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 30 September 2012, 21:18
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 8 August 2012
Berichten: 69
Standaard

dit lijkt me ook een goede telefoon verzekering / telefoon verzekeren
  #23  
Oud 30 September 2012, 21:58
scoop1's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Goud) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 16GB (Goud) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 January 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 994
Send a message via twitter to scoop1
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raydrum Bekijk bericht
PLATINUM SERVICE

De Platinum Service is voor de zekere beller, iemand die in het zakenleven bereikbaar moet blijven of degene die de mobiele telefoon als primair communicatie middel heeft. Dit pakket dekt namelijk de onkosten bij :


Wereldwijd voorziet dit pakket in dekking in geval van beschadiging of totaal verlies als gevolg van vallen, stoten en overige van buiten komende onheilen, waarbij na schade het toestel (of de restanten daarvan) nog aan assuradeuren kunnen worden overlegd.
Verklaarbaar verlies
Diverse vormen van afdreiging
Diefstal uit auto's voor zover niet zichtbaar en braakschade aanwezig is
Verlengde garantiedekking
Kosten voor het eventueel heraansluiten van apparatuur op het netwerk na een gedekte gebeurtenis
Dekking tegen misbruik van de aansluiting na diefstal van de apparatuur of een ander gedekt evenement tot een bedrag van max € 3.500,00
Een tijdelijk vervangend toestel bij gedekte reparatieschade binnen Nederland en betaling van eventuele huurkosten in het buitenland
Diverse vormen van diefstal (zonder diefstal uit auto's)


De kosten voor het Platinum Service pakket zijn:
€ 8,25 per maand voor toestellen t/m € 600
€ 9,95 per maand voor toestellen t/m € 1200

- voor het afsluiten van een verzekering worden eenmalig € 13.50 administratiekosten in rekening gebracht.


iPhone 3G/3Gs, iPhone 4, iPhone 4S & iPhone 5

Bij ons is het ook mogelijk om een Apple iPhone te verzekeren.
Het pakket voor deze toestellen is Platinum (t/m EUR 1200)
__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver
  #24  
Oud 30 September 2012, 22:24
» iPhone 6 Plus 128GB (Space Grijs) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 13 October 2011
Berichten: 27
Standaard

Scoop, dat klinkt inderdaad goed. Maar ik kan niet duidelijk vinden hoe ze dat nou afhandelen wanneer je schade hebt..
Krijg je dan gewoon de nieuw waarde contant? Of proberen ze hem te maken? En wanneer dit duurder is dan een nieuw toestel, geven ze je een nieuw toestel of een bepaald deel van de nieuw waarde?
En hoe zit dit allemaal als jou telefoon in het tweede jaar kapot gaat? Krijg je een minder percentage?
  #25  
Oud 30 September 2012, 22:32
scoop1's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Goud) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 16GB (Goud) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 January 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 994
Send a message via twitter to scoop1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jodinho112 Bekijk bericht
Scoop, dat klinkt inderdaad goed. Maar ik kan niet duidelijk vinden hoe ze dat nou afhandelen wanneer je schade hebt..
Krijg je dan gewoon de nieuw waarde contant? Of proberen ze hem te maken? En wanneer dit duurder is dan een nieuw toestel, geven ze je een nieuw toestel of een bepaald deel van de nieuw waarde?
En hoe zit dit allemaal als jou telefoon in het tweede jaar kapot gaat? Krijg je een minder percentage?
VOORWAARDEN

Artikel 6 Omvang van de verzekering
De verzekering verleent dekking aan de verzekerde voor de kosten van herstel of vervanging, tot ten hoogste het maximumbedrag volgens artikel 7, als gevolg van schade aan de apparatuur, alsmede andere kosten als hierna omschreven, die het gevolg zijn van gebeurtenissen die zich hebben voorgedaan tijdens de verzekeringsduur en verzekerd zijn onder het soort verzekering als aangeven in het aanvraagformulier, indien en voor zover niet elders in deze verzekering uitgesloten.

Verzekerd zijn de navolgende gebeurtenissen.

Onder het Platinum Service Plan
c. de gebeurtenissen verzekerd onder het Gold Service Plan. Voorts zijn onder het Platinum Service Plan, mits en voor zover er sprake is van een gedekt evenement, naast de kosten van herstel of vervanging, de volgende andere kosten resp. voorzieningen gedekt:
1. een fout in ontwerp, een constructie-, materiaal- of gietfout, dan wel een bewerkings- of montagefout gemaakt door de fabrikant van de apparatuur;
2. kosten voor het heraansluiten van apparatuur op het netwerk, na een gedekte gebeurtenis;
3. gesprekskosten tot maximaal € 3.500,00 per gebeurtenis, ontstaan door misbruik van de apparatuur door derden, gedurende een periode van maximaal 48 uur voorafgaande aan de schademelding aan assuradeuren:
4a. het gedurende maximaal 30 dagen gratis ter beschikking stellen van vervangende standaard apparatuur, indien reparatie van de apparatuur na schade niet binnen 7 werkdagen na in ontvangstneming door assuradeuren gerealiseerd kan worden. Het vervangende toestel is in beginsel tenminste geschikt om daarmee te telefoneren. Indien ondanks deze bepaling geen tijdelijk vervangend toestel is uitgereikt en met de reparatie een langere periode dan 7 werkdagen gemoeid is, ontvangt verzekerde met terugwerkende kracht ingaande de 4e reparatiedag € 5,75 korting per dag op het geldende eigen risico met als totaal het maximum van het geldende eigen risico;
b. indien verzekerde in het buitenland verblijft en er is gedekte schade aan de apparatuur, dan kan verzekerde - na overleg met assuradeuren - een vervangend toestel huren, mits en voor zover assuradeuren de regeling onder 4a aldaar niet bieden kan. De vergoeding hiervoor bedraagt max. € 5,75 per dag met een maximum van € 170,00 voor de totale periode van maximaal 30 dagen;
c. in tegenstelling tot hetgeen is vermeld onder Artikel 8. Uitsluitingen sub p en q, voorziet Het Platinum Service Plan tevens in diefstal van mobiele apparatuur uit vervoermiddelen mits en voor zover de mobiele apparatuur is geborgen in een met een deugdelijk slot afsluitbare kofferruimte of handschoenenkastje e.d. in een goed afgesloten vervoermiddel en verbreking van beide wordt aangetoond d.m.v. het originele politieaangifte bewijs.

Voor apparatuur tot een ongesubsidieerde waarde van € 300,00 dient in geval van schade binnen de eerste twaalf maanden na aankoop van het toestel een prijsopgave van de reparatie te worden verstrekt aan Actua. Afhankelijk van deze prijsopgave wordt beslist of tot reparatie mag worden overgegaan of dat de schade op basis van totaal verlies zal worden afgewikkeld.
In geval van schade aan apparatuur vanaf een ongesubsidieerde waarde van € 300,00 kan gebruik worden gemaakt van een reparatieservice. Onder het Silver Service Plan en het Gold Service Plan wordt door het servicecentrum een portvrije envelop verstrekt waarin het beschadigde toestel ter reparatie kan worden ingezonden. De reparatie wordt uitgevoerd door een door de fabrikant geautoriseerde reparateur.
Onder het Platinum Service Plan wordt het beschadigde toestel thuis opgehaald door een koerier en na reparatie weer thuis afgeleverd. Indien gebruik gemaakt wordt van de reparatieservice vergoeden assuradeuren slechts de hieraan verbonden kosten; zij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor doorlooptijden tijdens reparatieprocessen.

Verzekerde draagt in iedere schade een eigen risico. Dit eigen risico bedraagt:

tot een ongesubsidieerde
waarde van

met betrekking tot van
buiten komende onheilen

met betrekking tot
(verlengde) garantie

€ 300,00 € 25,00 € 25,00
€ 600,00 € 35,00 € 25,00
€ 1.200,00 (+ alle iphones) € 50,00 € 25,00

In de kosten in dit artikel onder sub 3 omschreven draagt verzekerde een aanvullend eigen risico van € 45,00 per gebeurtenis. In geval van schade, ontstaan binnen 6 maanden na de ingangsdatum van de verzekering, als gevolg van diefstal of vermissing geldt voor een verzekerde of gebruiker beneden de leeftijd van 25 jaar een extra eigen risico van 25% van het schadebedrag, echter met een maximum van € 65,00.

Artikel 7 Schadevergoeding
Schadevergoeding door assuradeuren vindt uitsluitend in natura plaats via een door haar aan te wijzen partij, tenzij anders met assuradeuren wordt overeengekomen. Met betrekking tot de kosten als bedoeld in artikel 6 onder 3 en 4b zal vergoeding in geld plaatsvinden. In geval van beschadiging worden de reparatiekosten vergoed, tenzij deze meer bedragen dan de waarde van de apparatuur. In dit laatste geval en indien de apparatuur teniet of verloren gaat, vindt schadevergoeding plaats door levering van nieuwe apparatuur van hetzelfde merk en type of - indien die niet meer leverbaar is - gelijkwaardige apparatuur. Als waarde van de apparatuur worden door assuradeuren de volgende percentages van de op de aankoopnota vermelde waarde van de oorspronkelijke apparatuur, zonder korting in verband met abonnement, vergoed. Indien op de aankoopnota geen ongesubsidieerde waarde is vermeld, zullen onderstaande percentages van de laatst bekende verkoopprijs worden uitgekeerd:
• apparatuur tot 6 maanden oud: 95%
• apparatuur ouder dan 6 en niet ouder dan 12 maanden: 85%
• apparatuur ouder dan 12 maanden: 75%

Voor rekening van verzekerde komt het van toepassing zijnde eigen risico en het verschil tussen de prijs van de vervangende apparatuur en de hiervoor gestaffelde waarde. Verzekerde heeft het recht door middel van bijbetaling te kiezen voor duurdere apparatuur. In geval van totaal verlies wordt de vervangende apparatuur eerst aan verzekeringnemer toegezonden nadat hij het van toepassing zijnde eigen risico, de afschrijving alsmede het eventuele restant van de 1e jaarspremie aan Actua Assurantiën B.V. heeft voldaan d.m.v. een acceptgirokaart. Indien verzekerde de schade-afhandeling wenst te bespoedigen kan hij/zij desgewenst gebruik maken van telefonische overboeking, waarbij de daaraan verbonden kosten voor rekening komen van assuradeuren. Indien verzekerde recht heeft op vooraftrek BTW dan zal deze door middel van een BTW-nota in rekening worden gebracht aan verzekerde. Incasso hiervan zal eveneens zoals hierboven eerder is bepaald geschieden.

Artikel 8 Uitsluitingen
Niet verzekerd is schade aan of verlies dan wel diefstal van de apparatuur:
a. veroorzaakt door bewerking, reparatie, reiniging, corrosie, oxidatie, batterij-lekkage en enig ander geleidelijk inwerkend defect;
b. veroorzaakt door experimenten, opzettelijke overbelasting, abnormale beproeving en/of ander gebruik dan waar voor de apparatuur is bestemd als ook het nalaten van normaal of voorgeschreven onderhoud;
c. tijdens het in pand of huur geven of in bruikleen afstaan van de apparatuur buiten eigen bedrijf of inwonende gezinsleden;
d. welke voor verzekerde en degenen die daarmede krachtens het voorgaande lid gelijk kunnen worden gesteld het beoogde of zekere gevolg is van hun handelen of nalaten;
e. als gevolg van verbeurdverklaring of inbeslagneming door of op last van enige overheid;
f. veroorzaakt door of ontstaan uit een gewapend conflict, burgeroorlog, opstand, binnenlandse onlusten, oproer of muiterij, zoals nader gedefinieerd in de tekst welke door het Verbond van Verzekeraars in Nederland ter griffie van de Arrondissementsrechtbank te ’s Gravenhage is gedeponeerd, alsmede als gevolg van terrorisme;
g. bestaande uit krassen, schrammen of deuken die de normale gebruiksmogelijkheden niet beïnvloeden;
h. veroorzaakt door, optredende bij of voortvloeiende uit atoomkernreacties, onverschillig hoe ontstaan;
i. veroorzaakt door aardbevingen, vulkanische uitbarstingen, overstromingen e/o andere natuurrampen;
j. door reparaties en/of veranderingen uitgevoerd door een niet door assuradeuren erkend reparatiebedrijf;
k. aan lampen, buizen, batterijen, GSM-kaarten, accu’s, antennes, programmatuur, tassen, draagriemen en andere aan- en toebehoren welke door de aard van het gebruik aan een normale en snelle slijtage en/of achteruitgang onderhevig zijn;
l. garantieschade binnen de door de fabrikant of importeur verleende garantietermijn van minimaal 12 maanden;
m. welke door verzekerde onder een standaard uitgebreide inboedel- of inventarisverzekering, verzekerd zou kunnen worden, alsmede alle schade welke verhaalbaar is onder een andere door verzekerde of ten behoeve van verzekerde gesloten verzekering, ongeacht of deze gesloten is vóór of na de ingangsdatum van deze verzekering. Als uitgangspunt voor de dekking zoals die wordt geboden onder een uitgebreide inboedelverzekering zal worden uitgegaan van de standaard voorwaarden zoals die bij assuradeuren worden gehanteerd;
n. bestaande uit onverklaarbaar verlies of vermissing, waaronder in ieder geval wordt verstaan het laten liggen/ vergeten van de apparatuur en/of het niet weten waar de apparatuur is gebleven e.d.;
o. als gevolg van gebeurtenissen die niet zijn verzekerd onder het soort verzekering als aangegeven in het aanvraagformulier;
p. door diefstal uit en/of beschadiging in een onbeheerd achtergelaten vervoermiddel, tenzij sprake is van vast gemonteerde - niet mobiele - apparatuur en sporen van braak aan het vervoermiddel kunnen worden aangetoond. Alsmede door diefstal uit scholen, clubgebouwen en sportcomplexen;
q. door diefstal van het gehele vervoermiddel, tenzij sprake is van vast gemonteerde - niet mobiele- apparatuur;
r. welke ontstaat tijdens het anders dan als handbagage vervoeren van de apparatuur tijdens het reizen met een openbaar vervoermiddel, zoals vliegtuig, trein etc.
  #26  
Oud 1 October 2012, 15:32
» iPhone 6 Plus 128GB (Space Grijs) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 13 October 2011
Berichten: 27
Standaard

Deze had ik al gevonden, alleen is het mij nog niet helemaal duidelijk..
  #27  
Oud 3 October 2012, 20:25
» iPhone 7 32GB (Zilver) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 1 April 2009
Berichten: 328
Standaard

Net glipte mijn iPhone uit mijn broekzak..gelukkig zat hij in mijn sleeve..Morgen toch maar eens bellen voor een verzekering..ANWB denk ik...Deze kun je per dag opzeggen lees ik..

Als ik bijvoorbeeld de auto uitstap en mijn iPhone 5 glipt op de grond, dan wil ik dat dit verzekerd is..ongeluk zit in een klein hoekje...
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
  #28  
Oud 3 October 2012, 20:40
» iPhone 6 16GB (Goud) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 12 August 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy Send a message via twitter to ergoboy
Standaard

mijn iphone4 en iPhone5 zijn verzekerd bij mobistar voor 9 eu in de maand (nog nooit gebruik van moetten maken) maar voorkomen is beter dan genezen
  #29  
Oud 3 October 2012, 21:24
» iPhone 6 Plus 128GB (Space Grijs) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 13 October 2011
Berichten: 27
Standaard

Ik heb gisteren mijn 5 verzekerd bij t-mobileicon (Pro Assist). 10,95 per maand. 40 eigen risico. Is goed te doen!
  #30  
Oud 3 October 2012, 21:37
» iPhone 6 Plus 128GB (Space Grijs) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 128GB (Zilver) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 19 April 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.461
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

ga NIET naar actua. ik heb daar de grootse problemen mee. opzeggen moet je 2 maand van tevoren doen want ze laten je rustig minstens een maand wachten met de reactie zodat ze nog mooi even geld kunnen afschrijven. geld innen van een eigen risico kunnen ze als de snelste, en ze zijn vergeleken andere verzekeraars de duurste zo ongeveer.

Oh en hun leen toestel is ook gaaf, het betreft een bekraste vieze nokia mobiel uit het jaar 2000 ofzo.

met pro-assist heb ik wel goede ervaringen, behalve dat ze 3 en een half week nodig hadden om mijn toestel voor een nieuwe in te wisselen...

Nu een polis van de ANWB. kijken hoe dat gaat...maar liever houd ik mn mooie lieve iPhone 5 heel ;D
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
verzekering voor de Iphone 4S Mansory Koopinformatie Nederland 1 16 June 2012 00:06
Verzekering Iphone 4S Mansory iPhone algemeen 4 24 May 2012 23:48
iPhone verzekering Sebastiaan iPhone algemeen 415 1 July 2011 15:12
Iphone verzekering giljom iPhone algemeen 0 10 April 2011 16:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:27.