//

update naar IOS 6 crasht, iPhone 4s geeft fout 1604

update naar IOS 6 crasht, iPhone 4s geeft fout 1604 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Vandaag IOS6 geprobeerd op m'n iPhone4S te zetten. Kreeg een foutmelding, weet niet exact hoe deze heette, maar ik dacht iets van "applemobiledevice.exe", ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-12, 01:54
kUUkske kUUkske is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard update naar IOS 6 crasht, iPhone 4s geeft fout 1604

Hallo allemaal.
Vandaag IOS6 geprobeerd op m'n iPhone4S te zetten. Kreeg een foutmelding, weet niet exact hoe deze heette, maar ik dacht iets van "applemobiledevice.exe", die het niet zou doen.

Daarna kreeg ik op m'n iPh het bekende scherm met iTunes logo en de connector. Toen naar laatste iTunes 10.7 geüpgrade. Wilde niets doen. Daarna iTunes verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Laatste Windows updates gedraaid voor de zekerheid. Opnieuw opgestart. iPh geeft nog steeds logo en connector.

Nu ziet iTunes wel dat er een iPhone aanhangt maar geeft aan dat er een herstelprocedure moet plaatsvinden. OK geklikt. Daarna OK geklikt voor herstel naar fabrieksinstellingen.

iTunes zegt software uit te pakken etc, maar na een paar minuten krijg ik een foutmelding 1604.

Zoeken op internet op deze code wijst steeds op jailbreak-problemen, maar mijn iPhone is nooit gejailbreaked. Andere updates nooit problemen gehad. Nu doet-ie helemaal niks en komt niet meer uit het scherm met het iTunes-logo en de connector.

Wat moet ik in hemelsnaam doen om 'm weer aan de praat te krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-12, 10:19
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Sluit iTunes en ontkoppel eventueel je iPhone. Ga naar C:\Windows\System32\Drivers\Etc en open het hosts bestandje. Verwijder de hele Apple host line en sla het bestandje op. Sluit je iPhone aan, open iTunes en restore. Als het geod is moet 't nu wel lukken.

(De x:\ staat voor je harde schijf waar windows op is installeert. Kan best zijn dat het bij jou C:\ is)
  #3  
Oud 23-09-12, 10:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Als het geod is moet 't nu wel lukken.
En weer ben je iets vergeten
  #4  
Oud 23-09-12, 10:24
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
en weer ben je iets vergeten
Meh ik ben het topic vergeten, maar ik weet dat je iets met dnsflush moet doen. Correct me if I'm wrong en vul me aan
  #5  
Oud 23-09-12, 10:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Correct me if I'm wrong en vul me aan
Je ging het toch opschrijven

Code:
ipconfig /flushdns
  #6  
Oud 23-09-12, 10:28
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Je ging het toch opschrijven

Code:
ipconfig /flushdns

Ja dat heb ik ook gedaan, alleen staat de .txt file nog op de computer van stage
LALALALALA: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post820050
  #7  
Oud 23-09-12, 10:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Ja dat heb ik ook gedaan, alleen staat de .txt file nog op de computer van stage
Ik gebruik voor zulke dingen de Notes app in iOS en OS X Dan heb je die notities altijd bij de hand.
  #8  
Oud 23-09-12, 10:35
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik gebruik voor zulke dingen de Notes app in iOS en OS X Dan heb je die notities altijd bij de hand.
Telt het als ik lieg dat mijn iPhone leeg was? Of moet ik je gewoon gelijk geven en toegeven dat het een faal-actie is geweest? *uitreden zoekt, opslaan in notes doet*
  #9  
Oud 23-09-12, 13:24
kUUkske kUUkske is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard

dannyhtek en timosha, dank voor jullie reacties! Ik heb e.e.a. kunnen oplossen door op een notebookje iTunes te installeren en daaraan mijn iPh4S te hangen. Eenmaal de firmware er weer op en in het configureermenu op de iPh4S, het toestel afgekoppeld en aan mijn PC met iTunes gehangen, alwaar ik de reservekopie kon gaan terugzetten. Dat loopt nu en ik neem aan dat ik vanaf nu weer een prima werkend toestel heb!

Het duurde even maar alles komt weer in Ordnung.

Ben overigens eerst met jullie oplossing bezig geweest. Het gekke is dat het hosts-filetje in C:\Windows\System32\Drivers\Etc nergens Apple liet zien (?!). Dit daar kwam ik even niet verder mee.

Nogmaals bedankt!
  #10  
Oud 23-09-12, 13:48
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Goed om te horen dat alles weer goed komt
Reageren

Labels
ios6, iphone4s, itunes, update



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 fout 1604 hotindo iPhone algemeen 5 03-07-12 21:56
Iphone 4 Fout 1604 hotindo iPhone algemeen 4 29-06-12 10:10
Windows: update fout in software naar updaten IOS 5 okkies iTunes 0 17-10-11 14:17
FW update van 3.1.2 naar 4.0.1 geeft onbekende fout 13 XdeckX iPhone algemeen 2 14-09-10 21:35
iPhone: 2G Iphone geupgrade naar 3.1.2 maar 1604 fout bij reset custom firmware hazu123 Jailbreak 5 05-11-09 10:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:58.