Nieuwe iPhone schoon beginnen mogelijk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de iPhone 5 in bestelling staan, nu wil ik als ik hem straks heb schoon beginnen dwz als nieuwe iPhone instellen en hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iPhone schoon beginnen mogelijk?
Ik heb de iPhone 5 in bestelling staan, nu wil ik als ik hem straks heb schoon beginnen dwz als nieuwe iPhone instellen en hier beginnen mijn vragen.
Kan ik mijn huidige Apple id gebruiken zonder dat hij alles terug zet van bv iCloud? Is het mogelijk om app s overnieuw er op te zetten zonder er weer voor te moeten betalen? En is het mogelijk om bv alleen contacten over te zetten vanaf iCloud ? En zo ja hoe? Hoop dat iemand antwoord heeft op mijn vragen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit doe ik nu altijd als ik update, dus ook bij een nieuw aangeschafte iPhone.
Alle punten die je opnoemt is mogelijk. Bij een herstel kies altijd de optie "iPhone instellen als nieuw". Waarna hij dus niets terug plaatst. Na het aanmelden van je iPhone in iTunes de Apps, Muziek e.d. aan vinken in iTunes die je wilt hebben. Ook blijven alle Apps die je hebt gekocht gratis beschikbaar voor je. In de iPhone naar iCloud instellingen gaan en daar aanvinken wat je wilt laten syncen, dus je contacten. |
|
||||
|
||||
Wat Dragon zegt inderdaad. Verder kan je reeds gekochte apps op hetzelfde account nogmaals gratis downloaden. Dit is voor als je iPhone bijvoorbeeld vast loopt tijdens het downloaden. Het is dan natuurlijk niet de bedoeling dat je je app kwijt bent. Zo makkelijk gaat dat.
|
|
|||
|
|||
Alleen ben je je app data wel kwijt ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad -> schoon beginnen met beetje oud.. | Haagze sf2 | iTunes | 3 | 25-04-11 10:53 |
Beginnen met apps maken, wat is handig om te beginnen? | Bordyl | Ontwikkelen voor iOS | 128 | 24-09-10 16:26 |
Mac OS X: Nieuwe Iphone4 = wil met een schone lei beginnen (+mobile me aanschaffen) | koen_dr | iTunes | 9 | 07-08-10 16:15 |
waar te beginnen nieuwe 3gs | stippie71 | Archief | 4 | 07-12-09 12:04 |
|
|