Sms tergrootte van beeldscherm komt niet aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kom er vandaag achter na update. iOS 6 dat een grote sms niet aan komt. Vanaf 8 oktober heb ik een nieuwe provider ivm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms tergrootte van beeldscherm komt niet aan
Ik kom er vandaag achter na update. iOS 6 dat een grote sms niet aan komt. Vanaf 8 oktober heb ik een nieuwe provider ivm omzetting. Ik heb nu nog alleen bellen via hi en Wi-Fi gebruiken. ( Ik heb tot nu een abo alleen voor het bellen tot 8 oktober )Een kleine sms komt wel aan ? Dit is mijn 1e iPhone, komt het door het nieuwe bestuderingen systeem of door mijn huidige provider.
Dank, jalea ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2012 om 18:19 ---------- Topic kan dicht. Heel stom, ik had bij een naam , geen tel nummer erbij gezet. Ik schaam me diep. Laatst gewijzigd door jalea; 23-09-12 om 19:20. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sms naar 1 specifieke gebruiker komt niet aan | Jean72 | Overige providers Nederland | 1 | 15-10-10 18:16 |
SMS niet verzonden, komt toch aan? | Sli | iPhone algemeen | 3 | 24-10-09 14:14 |
BITE SMS verzend wel ma komt niet aan | peterjk | Jailbreak apps en thema's | 11 | 11-02-09 17:04 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
SMS komt niet aan bij bepaalde nummers? | shorty | Overige providers Nederland | 4 | 30-10-07 16:37 |
|
|