//

iPhone 4 laadt niet meer op

iPhone 4 laadt niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had vannacht me mobiel aan de oplader gedaan en toen ik wakker werd in de ochtend was hij 82%. Ik probeerde het nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-12, 19:50
sammie0921 sammie0921 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard iPhone 4 laadt niet meer op

Hallo,
Ik had vannacht me mobiel aan de oplader gedaan en toen ik wakker werd in de ochtend was hij 82%.
Ik probeerde het nog een keer en toen stond er dat de oplader niet werd ondersteunt door het accessoire.
Ik heb toen geprobeert hem schoon te maken met een fohn en een pincet, daarna deed die het nogsteeds niet.
Maar nu als ik hem aan de oplader doe gebeurt er helemaal niks ook geen melding meer.
Weet iemand wat ik het best kan doen of wat er kapot is? Dank jullie wel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-12, 21:01
_A_ _A_ is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 43
Standaard

is je usb kabeltje niet kapot? heb ook vaak genoeg gehad dat me usb kabel kapot was en dat er stond dat de oplader niet werd ondersteunt.
  #3  
Oud 23-09-12, 21:12
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Ik heb dit probleem gehad na de upgrade io6
Gisteren morgend had ik maar 52% echter door opieuw in te pluggen ging ie naar 100%. diezelfde dag had ik nogmaals problemen met opladen tijdens de dag
Deze morgen leek ie genezen te zijn.

Ik kijg de boodschap 'niet ondersteunt door het accessoire' enkel soms tijdens het opladen via de usb van de computer

IK heb een sterk vermoeden dat de oorzaak bij mij ios 6 is
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS laadt niet meer op en synchroniseerd niet meer met pc paske iPhone algemeen 6 07-09-12 16:59
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. grungie iPhone algemeen 19 04-11-11 02:48
HELP, iPhone laadt niet meer op! Erdg iPhone algemeen 5 11-02-11 12:07
iPhone 3G laadt niet meer op Fuentes iPhone algemeen 4 06-08-10 14:40
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk SoundForge iPhone algemeen 7 05-11-08 23:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:49.