iPhone 3G laadt niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vraagje over mijn batterij, ik ben op vakantie geweest naar Curacao waar ze 110 volt stroom gebruiken. Sinds ik mn iPhone daar steeds heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G laadt niet meer op
Hallo,
Vraagje over mijn batterij, ik ben op vakantie geweest naar Curacao waar ze 110 volt stroom gebruiken. Sinds ik mn iPhone daar steeds heb geprobeerd op te laden doet hij heel vreemd. Soms ging de iPhone aan als die aan het stroom lag en dan had die 13% batterij en dat liep weer steeds af naar 0 tot die weer uit ging. Nu krijg ik hem helemaal niet meer aan de praat, en zie ik alleen maar het batterijtje met een kleine rode streep. Wie kan mij helpen?? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de originele lader gebruikt?
|
|
|||
|
|||
Die heb ik gebruikt ja!
|
|
|||
|
|||
Niemand anders die iets weet??
|
|
||||
|
||||
Je iPhone al eens hersteld?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 04-11-11 02:48 |
HELP, iPhone laadt niet meer op! | Erdg | iPhone algemeen | 5 | 11-02-11 12:07 |
iPhone 3Gs laadt niet meer? | Clemenza | iPhone algemeen | 1 | 18-11-10 23:05 |
iphone 3G laadt niet meer op via usb | belgiumiphone | iPhone algemeen | 20 | 12-04-10 00:19 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
|
|