Gewone sim naar nano sim? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb een vraag; is het mogelijk mijn huidige micro simkaart (dit was een normale) nog eens bij te knippen tot nano sim ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gewone sim naar nano sim?
Beste forumleden,
Ik heb een vraag; is het mogelijk mijn huidige micro simkaart (dit was een normale) nog eens bij te knippen tot nano sim formaat? Ik hoop dat dit mogelijk is, zonder sim kan ik straks niets met m'n iPhone 5. Je kan zonder sim toch niet activeren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja dat gaat wel moet je gewoon knippen, misschien beter niet zelf doen want het moet echt PERFECT de winkel waar je je iPhpne koopt kan het doen en meteen activeren
|
|
|||
|
|||
heb er gewoon met de schaar langs geknipt. Alleen oppassen dat je de chip niet raakt!
|
|
|||
|
|||
Ik koop hem in de Apple online store dus die kunnen hem niet activeren voor me. Misschien dat ze het bij een apple winkel in de buurt kunnen. Weet iemand dat toevallig?
|
|
|||
|
|||
Een winkel die iPhones verkopen misschien?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nano sim iPhone 5 | jos52 | iPhone algemeen | 24 | 20-09-12 11:41 |
Zeiken over ne Nano sim | Aaifoney | iPhone algemeen | 1 | 20-09-12 01:15 |
Vodafone super sim vs. gewone sim met 3G | VincentKooijman | Vodafone | 1 | 01-04-09 15:08 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
|
|