gegevens iphone 4 naar iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, wanneer ik op het forum zoek naar gegevens overzetten van iphone naar een nieuwe zie ik dat het laatste antwoord dateert van aug 2011. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gegevens iphone 4 naar iphone 5
Hi,
wanneer ik op het forum zoek naar gegevens overzetten van iphone naar een nieuwe zie ik dat het laatste antwoord dateert van aug 2011. Nu vraag ik mij af hoe men het beste werkt om alles over te zetten naar een nieuwe iphone. Daarmee bedoel ik dus alles die ik nu zie van app en wat er op de iphone staat. Hoe kan ik mijn iphone4 nadien brengen naar de stand waarin ik hem gekocht heb? Wie kan er mij helpen? Bedankt. Gui Ps: aanpassing vraag |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er is sinds 2011 niets veranderd aan de procedure
Met iTunes een backup terugzetten van de iPhone 4 op de iPhone 5. Let op dat dit geen backup mag zijn van een iPhone 4 met een jailbreak. Succes gewenst |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sim kaart gegevens kopiëren naar iPhone | Sunfloweriphone | iPhone algemeen | 12 | 14-05-12 22:35 |
Gegevens van Blackberry naar iphone 4.. | roy snoek | iPhone algemeen | 1 | 16-08-11 11:24 |
gegevens overzetten naar iPhone 4 | skaljee | iPhone algemeen | 3 | 26-07-11 21:52 |
Gegevens overzetten van iPhone 3GS naar iPhone 4 | WetFox | iPhone algemeen | 0 | 21-04-11 23:58 |
gegevens overzetten naar iPhone 4 | MarcH | iTunes | 2 | 30-07-10 18:37 |
|
|