T-Mobile, Vodafone of een andere provider - Zuid Limburg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag willen weten wat jullie ervaring is m.b.t. providers in Zuid Limburg (ik woon zelf in Maastricht). Op dit moment heb ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
T-Mobile, Vodafone of een andere provider - Zuid Limburg
Ik zou graag willen weten wat jullie ervaring is m.b.t. providers in Zuid Limburg (ik woon zelf in Maastricht).
Op dit moment heb ik een abonnement bij Ben, dit ga ik opzeggen omdat ik een iPhone 5 wil kopen. Nu ben ik vooral aan het twijfelen tussen een abonnement bij T-Mobile of Vodafone, een abonnement met 14,4Mb/s internet. Bij Ben heb ik nu 3,6Mb/s geloof ik, maar dit kan ook 2Mb/s zijn. Ben maakt gebruik van het T-Mobile netwerk, in principe heb ik in bijna heel Maastricht 3G, maar al snel buiten Maastricht niet meer. Ik reis vaak met de trein, en daar heb ik altijd last van slecht en onstabiel internet. (eigenlijk helemaal bereik). Ik vraag me af of dit bij Vodafone beter is? Alvast bedankt voor jullie antwoord. Gr, Miicker |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Jouw ervaring van een netwerk hangt volledig af van de plekken waar je vaak komt. Iedere provider heeft plekken waar er geen of mindere dekking is. Ik zou je aanraden een prepaidsimkaart van Vodafone aan te schaffen om vervolgens een dagje te testen hoe het bereik is op de plaatsen waar jij komt.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dekking Zuid-Limburg | iMC | Odido (T-Mobile) | 15 | 18-10-09 20:06 |
iPhone 3G: Iphone 3G 2.2.1 T-Mobile gebruiken met andere provider | Juun | Unlock | 9 | 06-04-09 12:27 |
Doe je T-Mobile iPhone 3G sim eens in een andere telefoon!!! | calkoentje | Odido (T-Mobile) | 18 | 26-08-08 20:16 |
Iphone 3G op een andere provider??? | japperr | Overige providers Nederland | 1 | 03-07-08 20:23 |
|
|