Bladwijzers weg na update iOS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi nadat ik mijn update heb gedaan naar IOS6 heb ik nu al twee keer meegemaakt dat mijn bladwijzers weg zijn. Na een harde gestart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bladwijzers weg na update iOS
Hi nadat ik mijn update heb gedaan naar IOS6 heb ik nu al twee keer meegemaakt dat mijn bladwijzers weg zijn.
Na een harde gestart zijn ze weer terug. Heeft iemand anders daar ook last van? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb vandaag hetzelfde aan de hand. Opeens bladwijzers weg. Hoe heb jij ze terug gekregen. Wat bedoel je met harde start
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan heb je ze weer terug. Het zal wel een bug van ios6 zijn |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist uit gezet en daar terug opgestart maar bij mij komen ze niet terug.
Kan ook geen nieuwe items meer toevoegen omdat die map bladwijzers gewoon weg is. Zal wel aan ios 6 liggen zeker |
|
|||
|
|||
heeft er al iemand een oplossing?
Heel irritant, ik heb zonet het probleem met de bladwijzers gehad. Opnieuw opstarten heeft niet geholpen. ik heb een iPhone 4S met iOS 6.0 (verplichte(?) update van ca. 2 weken geleden) er staat bij "Versie" 6.0 (10A403) Wie weet meer....? |
|
|||
|
|||
bij mij stond "privémodus" aangevinkt.
ik heb dat uitgezet en toen stond alles terug goed. instellingen, safari, privemodus. hoop dat het bij u ook lukt |
|
|||
|
|||
Privemodus helpt niet. Helaas
|
|
|||
|
|||
Ik heb het niet meer gehad in ios 6.0.1. Daarvoor ook verschillende keren gehad. Toen telkens privé modus aangevinkt en terug uitgevinkt en toen waren ze terug. Bij mij hielp dat.
Proberen maar |
|
|||
|
|||
Ik heb ook 6.01 en heb er nog steeds last van.
Vanochtend waren alle bladwijzers weg, nu zijn ze er weer. Privé modus geprobeerd, hielp niet. |
|
|||
|
|||
Nu al een paar keer gehad.
Meestal na een synchronisatie met comp. Uitzetten en restart dan zijn ze er weer. Vreemde bug. |
|
|||
|
|||
Was ook mijn bladwijzers kwijt na het synchroniseren. Heb ze weer terug na het uitzetten en herstarten van de Ipad3. Bedankt voor de tip!
|
|
|||
|
|||
harde herstart weer alles terug thx
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch, foto's weg na update ios 6 | Intermezzo82 | iPhone algemeen | 0 | 01-10-12 13:18 |
IOS 6 alle contacten weg na update iphone4s | datismooi | iPhone algemeen | 0 | 26-09-12 14:54 |
bladwijzers weg na syncen | rikkie123 | iPhone algemeen | 0 | 25-06-11 21:50 |
TomTom app weg na update naar iOS 4.2 | Striki1990 | iPhone Apps | 7 | 25-11-10 15:32 |
|
|