Prijsontwikkeling 4 en 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ben me aan het orienteren voor een nieuwe Iphone, welke maakt me eigenlijk niet uit, wil best een 5 kopen maar eigenlijk vindt ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Prijsontwikkeling 4 en 4S
Hallo,
ben me aan het orienteren voor een nieuwe Iphone, welke maakt me eigenlijk niet uit, wil best een 5 kopen maar eigenlijk vindt ik het teveel geld. heb nu een klassieke 3G 8 gb die echt vervangen moet worden, wil eigenlijk een nieuwe kopen omdat ik de gebruikte handel niet vertrouw. wat denken jullie dat de prijs gaat doen van een nieuwe 4 of 4S, zouden die gaan zakken nu de 5 in de verkoop is want dan wil ik wel even wachten. ik hoor graag jullie visie en evt. ervaringen Gr. Roel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kijk op de Apple online store. Daar staan alle prijzen netjes naast elkaar.
|
|
|||
|
|||
Ja ik vraag mij dit ook af... en heb al even zitten rondneuzen, maar de prijzen voor de iPhone 4S blijven nog op €559 staan in de Apple Store zelf.
Iemand een idee of dit de aankomende dagen wellicht zal gaan dalen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat die prijzen zo zullen blijven aangezien ze meteen na de release van de 5 zijn aangepast.
|
|
|||
|
|||
Op woensdag de iphone 5 bekend gemaakt en de donderdag was de iphone 4 8 gb als 120 € goedkoper op de apple store
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|