Problemen wisselen US <-> NL Store

Problemen wisselen US <-> NL Store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik zowel een NL als een US Apple ID, o.a. voor films en boeken die in NL niet te huur resp. te koop zijn. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 9 September 2012, 22:53
ballegooier's schermafbeelding
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» OS X
 
Geregistreerd: 5 August 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.689
Red face Problemen wisselen US <-> NL Store

Ik gebruik zowel een NL als een US Apple ID, o.a. voor films en boeken die in NL niet te huur resp. te koop zijn.

Laatst was in iBooks op mijn iPhone een boek (gekocht uit US Store) verdwenen, dus even ingelogd met m'n US account om hem opnieuw te downloaden. Sindsdien geraak ik niet meer terug in de NL'se Store.
De App Store lukt wel, maar in iTunes niet meer. Wil ik bijv. een verse podcast downloaden (uit de NL Store), dan krijg ik deze melding: "Uw aanvraag kon niet worden voltooid....is momenteel niet beschikbaar in de Nederlandse winkel". Terwijl op de screenshot is te zien, dat ik nog steeds in de US Store zit: er staat 'Purchased'...
n.b. onderstaande melding verschijnt ook telkens, als ik bijv. op de knoppen (Videos of Music) tik...



Ik heb al uit- en weer ingelogd (zowel via iTunes als in Instellingen -> Store), iPhone uit- en aangezet - niks helpt. Dit is al weken zo, en ik krijg het maar niet opgelost.
Telkens als ik in de NL'se Store wil winkelen, krijg ik deze melding.

Wie heeft de tip tot de oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11 September 2012, 09:03
ballegooier's schermafbeelding
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» OS X
 
Geregistreerd: 5 August 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.689
Standaard

-schopje-

.
  #3  
Oud 28 September 2012, 18:37
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 3.2.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 27 September 2012
Berichten: 3
Smile

Klikken op ID links onder in i-tunes dan uitloggen en weer inloggen met je Nederland account bij mij lukte dat goed ( bij BCC OPGELOST)
  #4  
Oud 28 September 2012, 18:41
ballegooier's schermafbeelding
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» OS X
 
Geregistreerd: 5 August 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.689
Standaard

Hehe heel erg bedankt voor je reactie, maar die workaround werkt bij mij niet...
Reageren

Labels
aanvraag, account, apple id, itunes store


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Meerdere iTunes store problemen Northsider iTunes 5 26 December 2010 19:39
problemen app store candyflipper iPhone Apps 3 22 July 2010 11:21
Problemen met apps vanuit App Store JoeyTaal iPhone Apps 10 10 August 2009 20:08
Problemen.. Apple Store? zzattack iPhone algemeen 3 9 March 2008 15:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:46.