Data alleen via mobiele data en niet via wifi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het volgende probleem. Alle data loopt bij mij via mobiele netwerk. Dus wanneer ik wifi aan heb staan (en verbonden) gaat alle data ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Data alleen via mobiele data en niet via Wi-Fi
Ik heb het volgende probleem. Alle data loopt bij mij via mobiele netwerk. Dus wanneer ik Wi-Fi aan heb staan (en verbonden) gaat alle data via het mobiele netwerk.
Nu komt het vreemde, wanneer ik de mobiele netwerk via instellingen uitschakel en Wi-Fi wel aanlaat gaat het dataverkeer steeds via mobiele netwerk. Dit kan ik zien via een app welke het gebruikte dataverkeer laat zien. Wanneer ik zowel Wi-Fi als mobiele data uitschakel heb ik geen toegan tot bijvoorbeel internet. Wanneer ik vervolgens Wi-Fi inschakel wel, maar zie ik een toename ik daraverkeer bij mobiele netwerk (welke dus uitstaan) Iemand een oplossing hiervoor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
haal je simkaart eruit en kijk of je via Wi-Fi kan zoja check even of die app niet raar is gaan doen straks pakt hij Wi-Fi en mobiel samen ofzo
|
|
|||
|
|||
Als je Wi-Fi aanzet, zie je het Wi-Fi icoontje ook links boven het scherm? (tussen de provider naam en de tijd)
En kijk eens bij instellingen>algemeen>gebruik>Gebruik mobiele data. Daar komt alleen de mobiele data te staan en geen Wi-Fi data, lijkt me wat betrouwbaarder dan een app. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3g? mobiele data? | LeOke | iPhone algemeen | 2 | 29-11-10 02:30 |
verbruik mobiele data | SuperDidi | Wi-Fi | 1 | 29-11-10 02:14 |
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? | ceesboersen | Wi-Fi | 1 | 25-11-10 00:06 |
mobiele data? | LeOke | Archief | 1 | 22-11-10 19:12 |
Mobiele data activeren. | Krakende appel | Odido (T-Mobile) | 4 | 19-10-10 00:01 |
|
|