Welke iPhone 5 heb je/ga je kopen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) gwn uit intresse...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Welke iPhone 5 heb je of ga je kopen? |
|||
16GB wit | 21 | 18,92% | |
16GB zwart | 37 | 33,33% | |
32GB wit | 9 | 8,11% | |
32GB zwart | 25 | 22,52% | |
64GB wit | 4 | 3,60% | |
64GB zwart | 14 | 12,61% | |
Ik weet het nog niet | 0 | 0% | |
Ik koop geen iPhone 5 | 3 | 2,70% | |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 111. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
||||
Welke iPhone 5 heb je/ga je kopen?
gwn uit intresse
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb in Brussel de mijne weeste halen vrijdag, ik sta paar keer op de foto en ik heb de 64GB black genomen omdat ik niet meer toekwam met 32GB, 64GB nu is een grote verademing voor mij.
En de afwerking van de iPhone 5 is gewoon kwijllllll . Mooiste iPhone ooit. |
|
|||
|
|||
Ik heb de 32 GB wit besteld.
Nog 3 weken wachten |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Tja ik had er deze keer geen zin in om niet te weten wanneer.
Dus gewoon in de apple store gekocht. |
|
||||
|
||||
mja is eerste keer dak iphone koop juist na lancering, had hiervoor 3gs maar da backlight is kapot
blijkbaar kan da nog voor deftige prijs gemaakt worre mja den zen der nog kosten aan, aan/uit knop is kapot, volumeregelaar kwijt en backcover is eig ook al redelijk hard beschadigd |
|
|||
|
|||
Ik heb de witte 16 gb versie En ben tot nu toe zeer tevreden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is em nie van't stad.
|
|
|||
|
|||
32Gb wit ,vrijdag om 10 uur opgehaald bij belcompany.
Me 4s is naar ut vrouwtje gegaan |
|
|||
|
|||
ik heb de 32 wit besteld laat die nou juist niet geleverd worde en nergens te krijgen zijn
|
|
|||
|
|||
32GB Zwart nog 3/4 weken wachten.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind het wel gezellig, al die Belgen hier. Enne praat maar lekker door, erger me niet hoor...ik heb een cursus 'de Pfaff's' hier op tv gevolgd en kan jelui goed volgen.. uh ow....sorry..zit in iPhone 5 topic. Kan ik niet over meepraten. Kan 'welke iPhone 5 ga je niet kopen (want ga d'r geen centen aan uitgeven / heb er geen centen voor vrij)' ook? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mis de optie "weet het nog niet". Denk 16 of 32GB zwart.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben van plan te gaan voor de Witte 16GB
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voor welke apps heb ik betaald en welke niet? | tadeus | iPhone algemeen | 1 | 17-09-12 17:51 |
Welke TIPS heb jij voor de iphone 4g [Blog] | Silver-Apple | iPhone algemeen | 1 | 15-10-10 20:31 |
iPhone: welke bootrom heb ik? welke manier jailbreaken? | dreeg | Jailbreak | 0 | 27-07-10 19:56 |
iPhone: welke jailbreak manier en welke bootrom heb ik | dreeg | Jailbreak | 0 | 27-07-10 13:17 |
Welke iphone 3g heb jij? | blaugrana | Chat en geruchten | 46 | 09-11-09 20:39 |
|
|